نباید اجازه داد داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند

19:01 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۸۰۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه‌های غربی پیرامون گروه‌های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند.

: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه‌های غربی پیرامون گروه‌های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند.

به گزارش ، رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعدازظهر امروز یکشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس در ابتدای این دیدار با اشاره به پایداری و ایستادگی جریان مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی گفت: پایمردی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی موجب عزت و سربلندی مسلمانان شده است.

وی در ادامه بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد.

رئیس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنانش تحولات اخیر در منطقه را حساس و تاریخی خواند و افزود: نباید اجازه داد تبلیغات رسانه‌های غربی پیرامون گروه‌های افراطی مانند داعش مسئله فلسطین را از اولویت خارج کند.

لاریجانی در پایان بازسازی غزه را وظیفه تمامی کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: کشورهای اسلامی بایستی به دور از هیاهوی تبلیغاتی اقدامی فوری برای کمک به مردم مظلوم غزه جهت بازسازی کنند.

در ادامه این دیدار رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین، بر ادامه مبارزه جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: جنگ 51 روزه غزه نشان داد رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین رژیمی شکست خورده است.

وی در ادامه با اشاره به ترس آمریکا و متحدان رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت، افزود: رژیم صهیونیستی به همراه متحدان منطقه‌ای خود بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و نیروهای مقاومت می‌باشند و مطمئنا این سیاست شکست خواهد خورد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تسلیح کرانه باختری این امر را در تقویت محور مقاومت بسیار مهم دانست.

وی در پایان بر ضرورت توجه خاص به بازسازی مناطق تخریب شده از حملات رژیم صهیونیستی در غزه تاکید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *