کشف سرنخ‌های تازه از حادثه اسیدپاشی دراصفهان /اسیدپاشی به صورت باندی نبوده است

16:02 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۷۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: حسن رحیمی گفت: سرنخ‌های تازه از اسیدپاشی در استان کشف شده است که امیدواریم در این زمینه به نتایج مطلوب قضایی دست یابیم.

: حسن رحیمی گفت: سرنخ‌های تازه از اسیدپاشی در استان کشف شده است که امیدواریم در این زمینه به نتایج مطلوب قضایی دست یابیم.

حسن رحیمی دادستان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان با انتقاد از رسانه‌ها مبنی بر اینکه این افراد (اسیدپاشان اصفهانی) به صورت باندی و گروهی عمل کرده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه اتفاقاتی در خصوص اسید پاشی در استان رخ داده است و وظیفه قانونی و شرعی دادسرا تعقیب جدی مجرم و کشف جرم و ایجاد امنیت خاطر برای شهروندان است.

وی گفت: صرف نظر از اینکه شهروند زن یا مرد بوده و چه جنسیتی داشته و چه کسی بوده است، نگاه دستگاه قضا به این است که حق شهروند در جامعه محفوظ باشد و امنیت را برای اعضای جامعه برقرار کنیم.

رحیمی افزود: دستگاه قضا خود را ملزم به ایجاد امنیت برای مردم در جامعه می‌ داند تا همه شهروندان بتوانند با آرامش و بدون دغدغه خاطر زندگی کنند.

وی افزود: دادسرا بعد از این اتفاق به صورت جدی ورود پیدا کرده و ستادی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده و شخصا مسئول رسیدگی به این پرونده هستم و امیدواریم که به نتایج مطلوبی دست یابیم.

دادستان اصفهان در پایان از ذکر آمار دراین زمینه خودداری کرد و گفت: آمار‌‌ همان تعدادی است که قبلا اعلام شده بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *