رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از 10 میلیارد ریال جریمه برای قاچاقچیان سوخت طی شش ماه گذشته

15:48 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۷۶۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد قاطع با عاملان عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد و گفت: قاچاقچیان سوخت طی 6 ماه گذشته بیش از 10 میلیارد ریال جریمه شده اند.

: مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از برخورد قاطع با عاملان عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد و گفت:قاچاقچیان سوخت طی 6 ماه گذشته بیش از 10 میلیارد ریال جریمه شده اند.


به گزارش ، مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از تعداد پرونده های متشکله در بخش قاچاق سوخت طی شش ماهه اول سال 496 فقره برشمرد و افزود : این تعداد پرونده بالغ بر 10 میلیارد ریال محکومیت در پی داشته است
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس ادامه داد: علاوه بر جریمه نقدی ، کل سوخت مکشوفه نیز به شبکه رسمی مسترد گردیده است.
وی از پرونده دیگر خبر داد و گفت: مقادیر معتنابهی کالای قاچاق از فردی در شهرستان فیروزآباد کشف و ضبط گردید و با بررسی های بعمل آمده متهم به ضبط کالای توقیفی و پرداخت جریمه نقدی به میزان 220 میلیون ریال در حق دولت محکوم گردید.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در ادامه گفت: مقادیر معتنابهی سیگارت قاچاق در شهرستان جهرم کشف و ضبط گردیده که در بررسی های بعمل آمده از این پرونده متهم به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به میزان 446میلیون ریال در حق دولت محکوم گردیده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *