رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هیتلر به مخدر شیشه اعتیاد داشت!

13:07 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۷۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: رسانه های انگلیس به نقل از سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا گزارش دادند که آدولف هیتلر دیکتاتور سابق المان و عامل مرگ هزاران تن در جنگ جهانی دوم ماده روانگردان " متامفتامین "یا همان شیشه مصرف می کرده است.

: رسانه های انگلیس به نقل از سرویس های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا گزارش دادند که آدولف هیتلر دیکتاتور سابق آلمان و عامل مرگ هزاران تن در جنگ جهانی دوم ماده روانگردان " متافتامین "یا همان شیشه مصرف می کرده است.

به گزارش به نقل از روزنامه فرانسوی لوفیگارو، ماده روانگردان متامفتامین یا همان شیشه در بازار سیاه، ماده مخدری است که مغز فرد مصرف کننده را بتدریج زایل می کند و پس از مدتی بدن وی را به نابودی می کشاند.

بنابر این گزارش، آدولف هیتلر دیکتاتور سابق آلمان و عامل مرگ هزاران تن از مردم بیگناه در جنگ جهانی دوم نیز طعم تلخ این ماده روانگردان را چشیده بود.

لوفیگارو نوشت: در گزارش کاملا سری ارتش آمریکا که توسط شبکه چهار تلویزیون انگلیس افشا شده آمده است: هیتلر به بیماری مالیخولیایی مبتلا بود.

در یک روز چند دارو مصرف میکرده

در این گزارش 47 صفحه ای همچنین آمده است: هیتلر در یک روز قادر بوده است چند دارو از جمله متامفتامین را مصرف کند.

مصرف این ماده مخدر که در سال 1937 میلادی تولید شده دربین نیروهای آلمان رواج داشته و با عنوان "پرویتین" باقیمتی نازل تر از قیمت یک فنجان قهوه توزیع می شده است.

لوفیگارو در ادامه این گزارش نوشت: هیتلر وضعیت جسمانی خود را به دکتر "تئودورژیلبر مورل " که متخصص درمان بیماری های غیر متعارف بود سپرد و این پزشک برای آرامبخشی دیکتاتور سابق آلمان به وی داروهای آرام بخش می داده است.

به نوشته این نشریه فرانسوی، از سال 1943 میلادی هیتلر دیگر به این ماده روانگردان و داروهای آرام بخش معتاد شده بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *