شناسایی قهرمانان آینده کشور با برپایی المپیاد ورزشی در مدارس

13:01 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۷۳۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش، گفت: مدرسه بهترین فضا برای پرورش استعدادهای افراد است و با اجرای طرح المپیاد درون مدرسه‌ای قهرمانان آینده را در مدرسه شناسایی خواهیم کرد.

: معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش، گفت: مدرسه بهترین فضا برای پرورش استعدادهای افراد است و با اجرای طرح المپیاد درون مدرسه‌ای قهرمانان آینده را در مدرسه شناسایی خواهیم کرد.

حمیدرضا کفاش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با کلید خوردن طرح المپیاد ورزشی در مدارس سراسر کشور اظهار کرد: المپیاد ورزشی بر خلاقیت دانش‌آموزان تاثیرگذار است. براین اساس سیاست آموزش و پرورش بازگرداندن مدرسه به ورزش با رویکرد ارتقاء سطح کمی و کیفی سلامت بوده که براین اساس تدابیر ویژه ای اندیشیده و برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی در مدارس زمینه ورزش پهلوانی است، تصریح کرد: با گسترش برنامه های ورزشی در مراکز آموزشی می توانیم امیدوار باشیم که در آینده ای نه چندان دور قهرمانان بیشتری در شاخه های مختلف ورزشی در کشور خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید قهرمان آینده از مدرسه شکار کنیم، اذعان کرد: خوشبختانه با پیوست فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان در مدارس با روحیه جوانمردی، پهلوانی،اخلاق و رفتار مدنی بیشتر آشنا می‌شوند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *