دولت در لایحه تنظیم مقررات مالی دفاع، بسیج و راهیان نور را 3 طلاقه کرده است

10:47 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۹۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی گفت: در بررسی این لایحه با کمیسیون امنیت ملی مشورت نشده و در آن کلمه ای از بنیه دفاعی یا بسیج یا راهیان نور آورده نشده است.

: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی گفت: در بررسی این لایحه با کمیسیون امنیت ملی مشورت نشده و در آن کلمه ای از بنیه دفاعی یا بسیج یا راهیان نور آورده نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، حسن کامران دستجردی در جریان بررسی الحاق موادی به قانون بخشی از تنظیم مقررات مالی به عنوان مخالف بیان کرد: وقتی امنیت در جایی نباشد هیچ کدام از سایر قوانین ضمانت اجرایی ندارد اما گویی دولت دفاع بسیج و راهیان نور را سه طلاقه کرده است.

وی با انتقاد از ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس گفت: قرار بود آقای ابوترابی فرد کمیسیون مشترکی تشکیل دهد اما معلوم نیست که چگونه این کمیسیون لغو شد.

کامران دستجردی ادامه داد: متاسفانه در جریان بررسی این لایحه اصلاً با کمیسیون امنیت ملی مجلس مشورت نشده است و این در حالی است که ایران بعد از چین و روسیه پر همسایه ترین کشور دنیاست و سخن گفتن از تهدیدات، زیره به کرمان بردن است.

وی ادامه داد: این آشی که بین هیات رئیسه و کمیسیون بودجه پخته شده به قول اصفهانی ها آش شله قلم کار است و معلوم نیست از کجا به کجا خواهد رفت.

کامران لایحه یاد شده را مطابق سلیقه «بچه پول دارها» عنوان کرد و گفت: مگر می شود 10 سال قیمت پتروشیمی عوض نشود با چه توجیهی می توانید یک قیمت را 10 سال نگه دارید.

به گزارش میزان، با وجود حمایت نوبخت نمایندگان مجلس به لایحه دولت درباره الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی رای مثبت ندادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *