رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه

8:25 - 27 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۵۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: در پی بروز درگیری های اخیر در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان بدست گروه های تروریستی شد، سفیر پاکستان در تهران شنبه شب به وزارت امور خارجه احضار شد.

: در پی بروز درگیری های اخیر در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان بدست گروه های تروریستی شد، سفیر پاکستان در تهران شنبه شب به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش گروه سیاسی ، مدیر کل غرب آسیا وزارت خارجه کشورمان با اعتراض و ابراز ناخرسندی نسبت به استفاده و تردد گروه های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث را خواستار شد.

مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان اعلام کرد: برای ما قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، به خاک ایران تجاوز کنند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

اسلامی همچنین گفت : فضای روابط دوستانه میان دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه دار شود و باید مسئولان راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.

نور محمد جدمانی سفیر پاکستان هم با ابراز تاسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوعش منتقل و موضوع را پیگیری خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *