تجهیز 730 مدرسه دخترانه پایتخت به وسایل ورزشی/ اختصاص 650 زمین چمن برای فوتبال دانش آموزی

19:44 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از تجهیز 730 مدرسه دخترانه تهران به وسایل ورزشی خبر داد و گفت: در خصوص انجام فعالیت های ورزشی، برگزاری همایش و برنامه مشترک در مناطق 22 گانه ویژه مقطع متوسطه با آموزش و پرورش همکاری های لازم صورت گرفته است.

: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از تجهیز 730 مدرسه دخترانه تهران به وسایل ورزشی خبر داد و گفت: در خصوص انجام فعالیت های ورزشی، برگزاری همایش و برنامه مشترک  در مناطق 22 گانه ویژه مقطع متوسطه با آموزش و پرورش همکاری های لازم صورت گرفته است.

سید محمد آقامیر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این مطلب که امکان استفاده از 50 درصد خدمات ورزشی موجود در مراکز این سازمان امسال برای دانش آموزان فراهم شده است و مدیران مدارس می توانند درخواست دهند تا به صورت گروهی به سازمان ورزش مراجعه کرده و در خواست استفاده از این خدمات را ارائه کنند.

وی با بیان این مطلب که 650 زمین چمن را برای فعالیت های ورزشی پسران در سراسر کشور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پسران در محیط های باز می توانند فعالیت های ورزشی را انجام دهند، در حالی که دانش آموزان دختر در فضاهای باز محدودیت ورزشی دارند. این امر باعث می شود تا ما از تمامی ظرفیت های مدارس دخترانه برای در نظر گرفتن محیط ورزشی استفاده بهینه کنیم.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه به هر میزان که برای ورزش سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم است، ادامه داد: فرمایشات ایشان در این خصوص سرلوحه کار ما بوده و سرمایه گذاری برای آینده و بیمه سلامت کشور، همچنین رشد بالندگی آن لازم است.

آقامیر خاطرنشان کرد: ما اگر خواهان کشوری سالم و موفق در جامعه بین المللی هستیم باید نگاهمان به مقوله ورزش جدی باشد تا جوانان برای تخلیه انرژی خود هدفمند تفریح و شادی کنند. آنها باید بتوانند، اوقات فراغت‌شان را بطور سالم بگذرانند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که امسال برنامه ست ورزشی نخواهیم داشت،گفت: رویکرد فعالیت ورزشی سال جاری ارائه بسته و سبد ورزشی در مدارس است همچنین به صورت موردی در سطح مناطق مسابقات برگزار خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *