اجرای طرح انفاق و اطعام حسینی در ماه محرم/ توزیع سبد کالا به نیازمندان در این ایام

17:43 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۴۵
خبرگزاری میزان: معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد از اجرای طرح احسان و انفاق حسینی در ماه محرم خبر داد و گفت: برای این ایام سبد کالا توسط هیئت‌های مذهبی در کشور تهیه شده است تا در میان نیازمندان مورد حمایت توزیع شود.

: معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد از اجرای طرح احسان و انفاق حسینی در ماه محرم خبر داد و گفت: برای این ایام سبد کالا توسط هیئت‌های مذهبی در کشور  تهیه شده است تا در میان نیازمندان مورد حمایت توزیع شود.

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره طرح انفاق و احسان حسینی در ماه محرم اظهار کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد و هیئت‌های مذهبی عملیاتی خواهد شد، به طوری که در قالب اطعام، نذورات و اعطای سبد کالا به نیازمندان مورد حمایت توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که این طرح در تمامی استان‌های کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: در حقیقت بر اساس آن هیئت مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها علاوه بر اینکه عزاداران حسینی را اطعام می‌کنند از فقرا و نیازمندان، دعوت به حضور در مراسم عزاداری می‌کنند و سبد کالا از طریق نذورات مردمی به آن‌ها اعطا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد با بیان این مطلب که طرح انفاق حسینی هم از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر به صورت فعال اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت مردم در طرح انفاق و احسان حسینی در این ایام چشمگیر بوده است و امیدواریم امسال نیز شاه حمایت های مردمی از این طرح باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *