پایان فعالیت‌های جزیره‌ای برای ثبت با سند رسمی منابع طبیعی/ تهران پایلوت اجرای این طرح

16:40 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان:احمد نبوی با اعلام خبر انتخاب تهران به عنوان پایلوت همکاری تمامی سازمان ذی ربط برای ثبت با سند رسمی منابع طبیعی گفت: روز گذشته در سازمان بازرسی کل کشور جلسه ای برگزار شد تا یک هفته دیگر به فعالیت های جزیره ای برای ثبت با سند رسمی منابع طبیعی پایان داده شود.

: احمد نبوی با اعلام خبر انتخاب تهران به عنوان پایلوت همکاری تمامی سازمان ذی ربط برای ثبت با سند رسمی منابع طبیعی گفت: روز گذشته در سازمان بازرسی کل کشور جلسه ای برگزار شد تا با حضور تمامی سازمان های دخیل تا یک هفته دیگر به فعالیت های جزیره ای برای ثبت با سند رسمی منابع طبیعی پایان داده شود.

احمد نبوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره ثبت منابع طبیعی با سند رسمی به منظور مقابله با زمین خواری در کشور گفت: روز گذشته با جلسه ای در سازمان بازرسی کل کشور با حضور واحدهایی که در خصوص ثبت با سند رسمی برای منابع ملی و طبیعی فعالیت می کنند, برگزار شد تا به کار های جزیره ای و جداگانه در این حوزه پایان داده شود.

وی در ادامه افزود: پایلوت این فعالیت را شهر تهران قرار داده ایم. بر این اساس مقرر شده است تا یک هفته دیگر فعالیت در این خصوص آغاز شود و با حضور تمامی سازمان های دخیل از جمله سازمان ثبت هماهنگی های لازم صورت گیرد.

مدیر کل بازرسی سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد: این هماهنگی ها منجر به برپایی جلسه روسای سازمان های دخیل در بحث مورد نظر می شود تا بتوان موضوع را به واسطه مدیریتی کلان ساماندهی کرد.

نبوی به برخورد با تصرف های غیر قانونی و زمین خواری ها توسط سازمان محیط زیست از دو ماه گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: همانطور که در جریان هستید، در یک بازه زمانی دو ماهه شاهد 6 هزار و 500 میلیارد تومان آسیب به منابع زیست محیطی بوده ایم. وجود چنین تصرف هایی بیش از پیش ثبت منابع طبیعی که متعلق به همه است را آشکار می کند.

وی تاکید کرد: آن دسته از زمین هایی که مورد تصرف غیر قانونی قرار گرفته اند و هنوز در آنها ساختمانی احداث نشده است را به سرعت با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه تصرف می کنیم. در خصوص سایر موارد باید پیگیری های قضائی ادامه یابد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *