تعیین قیمت محصولات جدید ایران خودرو و سایپا

16:24 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس شورای رقابت از تعیین تکلیف قیمت محصولات جدید ایران خودرو و سایپا در هفته جاری خبر داد.

: رییس شورای رقابت از تعیین تکلیف قیمت محصولات جدید ایران خودرو و سایپا در هفته جاری خبر داد.

به گزارش میزان، در حالی که حدود یک ماه از وعده تعیین تکلیف قیمت برخی خودروها می‌گذرد، در نهایت قیمت‌گذاری محصولات جدید ایارن خودرو و سایپا در جلسه آتی شورای رقابت انجام خواهد شد.

به گفته رضاشیوا هم اکنون خودروهای ال 90 ،دنا و یکی از مدل‌های ام وی ام قیمت نهایی ندارند، قیمت پژو 206 تیپ دو محصول جدید ایران خودرو که قرار شد با موتور ملی تولید شود هم باید مورد بررسی قرار گیرد به همین منظور از شرکت‌های خودروساز درخواست کرده‌ایم تا اطلاعات خودروهای جدید خود را به شورای رقابت ارسال کنند.

گفتنی است اعلام قیمت خودروی تندر 90 به دلیل اختلاف بین مجلس، دولت و شورا بارها به تعویق افتاد و در نهایت رییس شورای رقابت قول تعیین تکلیف قیمت این خودرو تا پایان تابستان را داده بود تا بالاخره قیمت این خودرو در جلسه آینده شورای رقابت تعیین شود.

وی با بیان اینکه قرار بود این کار در جلسه هفته گذشته شورا انجام شود، اظهار کرد: متاسفانه هفته گذشته فرصت این کار پیش نیامد اما این هفته تعدادی از خودروها قیمت‌گذاری می‌شوند.

به گفته شیوا در این جلسه شورای رقابت قرار است خودروهای تندر 90، دنا، مدل جدید MVM و تیپ جدید از 206 که قرار است با موتور ملی ساخته شود، تعیین تکلیف می‌شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *