کسب 13 عدد مدال توسط معلولین در مسابقات ملی مهارت

16:19 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای نتایج آزمون عملی نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان را 13 عدد مدال اعلام کرد و گفت: 2 نفر مرد و 2 نفر زن موفق به کسب مدال طلا شدند.

: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای نتایج آزمون عملی نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه معلولان را 13 عدد مدال اعلام کرد و گفت: 2 نفر مرد و 2 نفر زن موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، کورش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه ای در اختتامیه گزارش پانزدهمین مسابقات ملی مهارت اعلام کرد: منشور پانزدهمین مسابقات ملی مهارت جهت اطلاع از قوانین این دوره از مسابقات و همچنین ایجاد هماهنگی میان کارشناسان، رقابت کنندگان ، ناظرین در تاریخ 28 مرداد 92 تصویب و به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در 3 مرحله شهرستانی، استانی و کشوری طی 2 مرحله برگزار شد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت در مرحله کشوری با حضور 553 نفر در تاریخ نهم تا دوازدهم شهریور 93 در مرکز تربیت مربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد گفت: تعداد رقابت کنندگان 553 نفر بود که از این تعداد 80 نفر خانم و 473 را آقایان تشکیل می دادند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در خصوص برگزاری آزمون های کتبی و عملی گفت: برگزاری آزمون کتبی مرحله شهرستانی در تاریخ 17 مردادماه سال گذشته با یک هزار و 88 رقابت کننده و آزمون عملی در تاریخ 18/6/92 با 40 نفر از برگزیدگان آزمون کتبی برگزار شد.

وی افزود: نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه معلولین در 4 رشته که اعم از طراحی گرافیک رایانه ای، کنده کاری روی چوب، خیاطی زنانی و کاربر وورد برگزار شد.

پرند با بیان اینکه یکی از معتبرترین مسابقاتی که در حال حاضر در کشور ما برگزار می شود را مسابقات ملی مهارت عنوان کرد و گفت: این مسابقات زمینه مناسبی جهت تبدیل یادگیری از طریق نوآوری در آموزش و ارزیابی شیوه دوره های کاراموزی و سایر برنامه های آموزش های فنی و حرفه ای را فراهم می کند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه این مسابقات در 3 مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار شده است گفت: در مرحله ملی از استان ها در هر رشته یک نفر در صورت کسب حد نصاب امتیاز می تواند در مسابقات شرکت کند و نفرات برتر کشوری در هر رشته به اردوی تیم مهارت دعوت شده که از بین نفرات برتر به مسابقات جهانی مهارت که هر 2 سال یکبار برگزار می شود اعزام می شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *