رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد امنیت در مرزها با استفاده از نیروهای بومی/ برگزاری یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور لاریجانی

15:19 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یادواره سرادر نورعلی شوشتری و شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یادواره سرادر نورعلی شوشتری و شهدای نیروی زمینی سپاه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، سردار عبدالله عراقی در نشست خبری یادواره شهدای نیروی زمینی اظهارکرد: در بحث امنیت ملی هر کشوری مولفه‌های مختلفی را برای خود پیش‌بینی کرده است در کشور ما هم یکی از مولفه‎های امنیت ملی حضور نیروهای مسلح و مقتدر در سراسر کشور است که به حمدالله این امر از اوایل انقلاب تا به امروز همواره توسعه پیدا کرده است.

وی افزود: بعد از 8 سال دفاع مقدس کماکان نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق فرمایشاتی که مقام معظم رهبری داشتند همچنان در عرصه دفاع فعال هستند و در مناطق شمال غرب، جنوب شرق و غرب در حال ایجاد امنیت پایدار در کشور هستند.

عراقی ادامه داد: مولفه دگیر مهم در هر کشوری مدارا با تنوع‌های قومی و مذهبی مختلف است زیرا کشور ما از تنوع قومیت و مذاهب رسمی برخوردار است که قانون اساسی آنها را به رسمین شناخته لذا برای ایجاد امنیت در کشور از این نیروها باید استفاده کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در جنوب شرق و شمال غرب کشور آنچه که شاهد هستیم براساس طرح شهید بزرگوار شوشتری مبنی بر بکارگیری نیروهای بومی از طوایف مختلف برای برقراری امنیت پایدار است این طرح با قدرت و با حضور شهید شوشتری آغاز شد و کماکان ادامه پیدا می کند.

سردار عراقی ادامه داد: تا به جایی که به حمدالله 90 درصد مناطقی که امنیت نام بردیم با حضور طوایف مختلف از برادران اهل سنت و همکاری با برادران شیعه این امنیت در مرزهای کشور ما به یک امینت پایدار مردمی تبدیل شده است به طوریکه سران طوایف و مولوی ها و ماموستا در منطقه حضور دارند با سازماندهی نیروهای زمینی خود این طوایف و مناطق تقسیم شده است و به حمدالله شاهد امنیت نسبی در این خطوط هستیم.

وی اظهار کرد: نیروی زمینی کماکان مشغول اجرای ماموریت خود می باشد علی رغم اینکه حدود سه دهه از جنگ را پشت سر گذاشته ایم اما نیروی زمینی مشغول اجرای ماموریت است بر همین اساس نیروی زمینی را ستون فقرات سپاه اعلام کرده اند. الحمدالله نیروی زمینی با اقتدار کامل به ماموریت های محوله خود ادامه می دهد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست خاطرنشان کرد: برای اجر نهادن به شهدا یادواره‌ای به نام شهدای ارزشمند نیروی زمینی سپاه در روز دوشنبه 28 مهرماه راس ساعت 9:30 در حسینیه نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد کرد و از نوای دلنشین مداح اهل بیت صادق آهنگران نیز بهره می‌بریم.

عراقی تصریح کرد: امیدواریم خود شهدا مدد کنند تا ما بتوانیم همواره ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم چرا که همه هستی و توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع جان نازنین خود را نثار کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *