شبکه های ماهواره ای فاسد از بمبهای شیمیایی خطرناک ترند

14:41 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۱۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: سردار نقدی در یادواره شهدای منطقه باغ فیض تهران از فعالیت 96 شبکه ماهواره ای برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی خبر داد.

: سردار نقدی در یادواره شهدای منطقه باغ فیض تهران از فعالیت 96 شبکه ماهواره ای برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی خبر داد.

وی افزود: مرکز اصلی همه این شبکه ها در لندن است.
به گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تعدادی از این شبکه ها فقط به اسم سنی به شیعیان و تعدادی به نام شیعه به اهل تسنن فحاشی می کنند افزود : پیام شهدا این است که نباید مرعوب و تسلیم شبکه های بیگانه شویم و از آنها تاثیر بپذیریم.

به گزارش میزان و به نقل از نسیم سردار نقدی با اشاره به اینکه جنگ برای یک لحظه نیز پایان نیافته است و اکنون نیز ادامه دارد اضافه کرد: تهاجم بزرگتری بر ضد ملت ایران شکل گرفته که حمله به ایمان و وحدت حول این ایمان ملت است.

وی گفت: دشمن متوجه شده ملت ایران همچنان ایستاده است و در جنگ نظامی توان مقابله با این ملت را ندارد به این دلیل اعتقاد وایمان مردم را هدف قرار داده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شبکه های ماهواره ای و پایگاههای اینترنتی فاسد از بمب های شیمیایی زهرآگین تر و خطرناک ترند زیرا ایمان ملت ایران را هدف گرفته اند.
به گفته سردارنقدی نخستین پیام شهدا مقاومت و ایستادگی است و شهدا توانستن را در سخت ترین شرایط به بشریت آموختند و خود را فدای اسلام و ولایت کردند.
وی اضافه کرد: پیام شهدا این است که مبادا با یزیدیان زمان بیعت و با آنها سازش کنید.

چهارمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس در گلزار شهدای باغ فیض تهران برگزار و در این مراسم از برخی خانواده های شهدا و ایثارگر با اهداء لوح قدردانی شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *