آقای دوربین مخفی یک کمدی سینمایی می سازد!

14:39 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۶۱۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: امیرحسین قهرایی یا همان آقای دوربین مخفی درباره ساخت اولین فیلم سینمایی اش گفت: این یک فیلمنامه کمدی است که همه چیز آن روی اصول حرفه ای کمدی سازی پیش می رود. برخلاف کمدیهای این روزها بداهه چندانی هم در کار نداریم و همه چیز براساس خلق موقعیتهای کمدی پیش می رود.

: امیرحسین قهرایی یا همان آقای دوربین مخفی درباره ساخت اولین فیلم سینمایی اش گفت: این یک فیلمنامه کمدی است که همه چیز آن روی اصول حرفه ای کمدی سازی پیش می رود. برخلاف کمدیهای این روزها بداهه چندانی هم در کار نداریم و همه چیز براساس خلق موقعیتهای کمدی پیش می رود.

 

به گزارش امیرحسین قهرایی کارگردان مجموعه های دوربین مخفی که اخیرا با عناوین "شوخی با ستارگان" و "شوخی با شما" به شبکه خانگی عرضه میشود درباره اینکه تا چه هنگام کار ساخت دوربین مخفی برای شبکه خانگی را ادامه خواهد داد به «نسیم» گفت: تاکنون 3 قسمت از مجموعه "شوخی با شما" به شبکه خانگی ارائه شده و خوشبختانه فروش خوبی هم داشته است؛ 2 قسمت دیگر باقی مانده که آن هم به زودی به شبکه خانگی عرضه می شود.


وی ادامه داد: فشار کاری برای طراحی ایده و سپس اجرای دوربین مخفی کار واقعا سختی است بخصوص نگارش متنها که واقعا نیاز به خلاقیت بالا دارد. این کار آن قدر از من انرژی گرفته که میخواهم برای مدتی هم که شده دوربین مخفی کار نکنم.


قهرایی درباره اینکه برنامه های آتی اش برای کار چیست  گفت: قصد دارم یک کار سینمایی بسازم. به دو نفر از اعضای گروهم نگارش فیلمنامه ای طنز را سفارش داده ام که بعد از تکمیل آن را کلید خواهم زد.


قهرایی درباره فضای این فیلمنامه افزود: این یک فیلمنامه کمدی است که همه چیز آن روی اصول حرفه ای کمدی سازی پیش می رود. برخلاف کمدیهای این روزها بداهه چندانی هم در کار نداریم و همه چیز براساس خلق موقعیتهای کمدی پیش می رود.


این کارگردان با بیان اینکه عنوان فیلم هنوز قطعی نشده اظهار داشت: سعی دارم امسال این کار را تولید کنم. البته هنوز زمان آغاز فیلمبرداری مشخص نیست و شاید به جشنواره برسد شاید هم نرسد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *