رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور در حرکت وحدت اصولگرایان واجب است

12:50 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۵۹۸
خبرگزاری میزان: عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حضور در حرکت وحدت اصولگرایان واجب است، گفت: هرگامی برای ایجاد وحدت در جامعه برداشته شود خداپسندانه است.

: عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حضور در حرکت وحدت اصولگرایان واجب است، گفت: هرگامی برای ایجاد وحدت در جامعه برداشته شود خداپسندانه است.

آیت‌الله سیداحمدخاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان درباره تشکیل نشست همگرایی اصولگرایان اظهار کرد: بنده از هرگونه روندی که برای ایجاد وحدت در جامعه ایجاد شود، استقبال می‌کنم.

وی افزود: هرگامی برای ایجاد وحدت برداشته شود خداپسندانه و برای رضای خداوند است، لذا حضور در این حرکت برهمه واجب بوده و باید براین اساس برنامه خود را مشخص کرد.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره برگزاری زمان دیدار آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: بنده نسبت به این موضوع اطلاع خاصی ندارم.

براساس این خبر، نشست همگرایی اصولگرایی 19 مهرماه با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی و با دعوت حجت‌الاسلام سید رضا تقوی از گروه‌های اصولگرا برای حضور در این جلسه در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *