اعضای کمیسیون برنامه و بودجه سه‌شنبه با قاضی‌القضات دیدار می‌کنند

12:36 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۵۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: رییس کمیسیون برنامه و وبودجه مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: بنا داریم از دیدگاه‌های قاضی‌القضات درباره برنامه ششم استفاده کنیم.

: رییس کمیسیون برنامه و وبودجه مجلس از دیدار اعضای این کمیسیون با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: بنا داریم از دیدگاه‌های قاضی‌القضات درباره برنامه ششم استفاده کنیم.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان از دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه خبر داد و اظهار کرد: اعضای کمیسیون برنامه،و بودجه مجلس روز سه شنبه هفته جاری با آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه دیدار می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این دیدار را بحث و تبادل‌نظر پیرامون برنامه ششم، عملکرد برنامه پنجم و بودجه 94 عنوان کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: بنا داریم از دیدگاه‌های قاضی‌القضات درباره برنامه ششم  و برخی لایحه‌هایی که در کمیسیون جریان دارد، بهره گرفته و در این خصوص با ایشان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازیم.

تاجگردون درباره برنامه‌های کمیسیون درمورد بودجه سال 94 نیز خاطرنشان کرد: تاکنون یک جلسه مقدماتی در این خصوص داشته‌ایم و بنا داریم جلسات دیگری را نیز در این خصوص هماهنگ و برگزار کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *