رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معرفی وزیر علوم با رنگ و بوی سیاسی نفعی برای جامعه ندارد/ کمیسیون آموزش فعلا نظری ندارد

12:19 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۵۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با وجود اینکه وزیر علوم، مقام عالی عرصه‌های علمی است، اما دیدگاه‌های نخبگان جامعه درباره فرد پیشنهادی بسیار کمرنگ مطرح شده‌ است.

: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با وجود اینکه وزیر علوم، مقام عالی عرصه‌های علمی است، اما دیدگاه‌های نخبگان جامعه درباره فرد پیشنهادی بسیار کمرنگ مطرح شده‌ است.

جواد هروی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با انتقاد از رسانه‌ها درباره موضع‌گیری‌های سیاسی در قبال وزیر پیشنهادی علوم، اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌ها جنجال‌های سیاسی را مطرح می‌کنند و در مطالب منتشر شده کمتر به وجهه علمی وزیر علوم پرداخته می‌شود. درباره شاخصه‌های وزیر نیز با افراد سیاسی صحبت می‌شود و نه افراد علمی و نخبگان جامعه.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس تاکید کرد: جا دارد صاحبنظران این عرصه فعال‌تر ظاهر شوند و خواسته‌های خود از وزیر را مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه رنگ و بوی سیاسی دادن به انتخاب وزیر علوم نفعی برای جامعه نخواهد داشت، بیان کرد: حساسیت در جامعه نسبت به وزیر پیشنهادی بالا رفته است که این حساسیت بالا هم تاثیرات مثبت و هم تاثیرات منفی به دنبال دارد.

هروی خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش مجلس تا زمانی که دولت گزینه پیشنهادی خود را مطرح نکند باید بدون موضع بماند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *