رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقلام فرهنگی و لباس‌های داعش آزادانه در ترکیه به فروش می‌رسد/ ترک‌ها مشتری نفت داعش

11:28 - 26 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۵۷۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان :عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عدم سرکوب داعش بویژه در کوبانی از سوی ترکیه نشانه منفعت طلبی دولت این کشور است، افزود: ترک‌ها مشتری درجه یک نفت داعش هستند.

:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عدم سرکوب داعش بویژه در کوبانی از سوی ترکیه نشانه منفعت طلبی دولت این کشور است، افزود: ترک‌ها مشتری درجه یک نفت داعش هستند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، اظهار کرد: دولت ترکیه در هفته های اخیر و پس از حملات شدید داعش به شهر کوبانی نه تنها با این گروه تروریستی مبارزه نمی‌کند، بلکه بازار های تجاری نفتی خود را با این گروهک تروریستی بیش از گذشته هدفمندکرده است .

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این گروه تروریستی در مراکز تجاری کشور ترکیه علاوه بر اقلام فرهنگی از جمله کتاب و فیلم، البسه با آرم و عکس رهبران داعش را آزادنه به فروش می رساند.

جوکار خاطر نشان کرد: ترکیه هر زمانی که به کشور ما برای ایجاد ثبات منطقه ای نیاز دارد با چرخش سیاسی و دیپلماتیک خود را یار مورد وثوق و برادر ایران نشان می دهد  و این در حالی  است که  در   هر مقطعی  که از لحاط منافع اقتصادی و سیاسی کوچکترین خطری را احساس کند با سیاستی غیر منصفانه توافقنامه های امنیتی با کشورمان را نقض می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان یاد آور شد: دولت ترکیه باید در سیاستهای منافع طلب خود تجدید نظر کند زیرا ایران کشوری نیست که برای منافع اقتصادی، حقوق مردم بی گناه را پایمال کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *