امنیتی زنده و پویا در کشور حاکم است/ وزارت اطلاعات در ایران بر اساس اخلاق کار می‌کند

16:22 - 25 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۵۲۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر اطلاعات گفت: در ایران با ایجاد آزادی بیان و امنیتی زنده و پویا شرایط را برای زندگی راحت و آسوده مردم فراهم کرده‌ایم.

: وزیر اطلاعات گفت: در ایران با ایجاد آزادی بیان و امنیتی زنده و پویا شرایط را برای زندگی راحت و آسوده مردم فراهم کرده‌ایم.

به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد ا گفت: سی سال از فعالیت وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌گذرد و با بینایی و هوشیاری این سربازان توطئه‌های مکرر دشمنان دراین سال‌ها نقش برآب شده و امنیتی زنده و پویا در کشور حاکم است.

وزیر اطلاعات گفت‌: هرچند دشمنان در این سال‌ها همواره در‌صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد ناامنی بودند و همین پارسال در راهپیمایی روز قدس مصمم بودند با بمب‌گذاری و ایجاد انفجارهای مختلف در شهرهای ایران مردم روزه‌دار را به خاک و خون بکشند اما هوشیاری و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان(عج) جلوی این توطئه دشمن نیز را گرفت و توطئه‌گران ناکام ماندند.

علوی افزود: وزارت اطلاعات با پیروی از احکام شرع‌، اخلاق و قانون جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌هایش را ادامه خواهد داد و در این اصل متفاوت از تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا است.

وزیر اطلاعات وظیفه حکومت اسلامی را ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برشمرد و گفت‌: مردم ایران در برپایی امنیت کامل درکشور سهیم هستند و امروز همراه و همگام با وزارت اطلاعات برای حفاظت و صیانت از امنیت تلاش می‌کنند.

علوی بر اهمیت حفظ و اجرای احکام شرع و اخلاق در وزارت اطلاعات تاکید و ابراز امیدواری کرد: با فراهم آمدن شرایط شکوفایی فرهنگی و اقتصادی کشور منویات مقام معظم رهبری در این باره به سرانجام و مقصد برسند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *