رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شتاب در آماده سازی واحدهای پشتیبان برای تامین به موقع گاز زمستان

10:08 - 25 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۴۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جریان بازدید از طرح های توسعه فازهای پارس جنوبی ضمن ارزیابی روند توسعه خواستار شتاب در آماده سازی واحدهای پشتیبان و بخش خشکی این فازها برای برداشت به موقع گاز شد.

: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جریان بازدید از طرح های توسعه فازهای پارس جنوبی ضمن ارزیابی روند توسعه خواستار شتاب در آماده سازی واحدهای پشتیبان و بخش خشکی این فازها برای برداشت به موقع گاز شد.

به گزارش میزان، رکن الدین جوادی در ادامه برنامه های هفتگی کنترل طرح ها و پروژه های این شرکت، از نزدیک در جریان پیشرفت توسعه فازهای ١٢، ١٧ و ١٨ پارس جنوبی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، بررسی کیفیت روند تامین کالا‌، نصب قطعات و تاسیسات و راه اندازی بخش های مختلف پالایشگاه واقع در بخش خشکی فازهای ١٧ و ١٨ یکی از محور های مهم بازدید بود.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از آخرین روند عملیات اجرایی خط لوله بین پالایشگاهی فازهای ١٧ و ١٨، ١٥ و١٦ و ٦ ،‌٧ و ٨ که به منظور پشتیبانی تامین خوراک فازهای آماده شده و دستیابی به تولید مورد انتظار در فصل سرما انجام می گیرد نیز بازدید و دیدگاه های اصلاحی خود را به مجری طرح ابلاغ کرد.

جوادی خواستار شتاب در آماده سازی واحدهای پشتیبان برای برداشت به موقع گاز از سکوی فاز ١٨ شد.

معاون وزیر همچنین در جلسه مشترک کارفرما و پیمانکاران مختلف این طرح توسعه نیز حضور یافت و با استماع گزارش های عملیاتی مختلف راهکارهایی در زمینه شتاب در بهره برداری این پروژه دارای اولویت کشور صادر کرد.

بازدید از پالایشگاه فاز ١٤ پارس جنوبی و همچنین حضور در فاز ١٢ به عنوان بزرگترین طرح توسعه میدان مشترک پارس جنوبی از دیگر برنامه های بازدید امروز مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بود.

دیگر طرح های تکمیلی و فازهای گازی پارس جنوبی نیز امروز میزبان بازدید مدیران شرکت ملی نفت ایران خواهد بود؛ همچنین بازدید از فازهای ١٣، ٢٠ تا ٢٤ از دیگر برنامه های معاون وزیر نفت در جریان سفر به عسلویه است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *