رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحقق سند ملی کودکان و نوجوانان نیازمند همکاری فرا دستگاهی است

12:15 - 24 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۴۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از تلاش این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه عملیاتی شدن سند ملی کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برای اجرا و تحقق هر چه بهتر و دقیق تر این سند تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مشارکت داشته باشند، به عبارتی ما نیازمند همکاری فرادستگاهی هستیم.

: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از تلاش این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه عملیاتی شدن سند ملی کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برای اجرا و تحقق هر چه بهتر و دقیق تر این سند تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید مشارکت داشته باشند، به عبارتی نیازمند همکاری فرادستگاهی هستیم.

اسفندیار چهاربند در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این مطلب که سند ملی کودکان و نوجوانان تامین حقوق اولیه این قشر در بخش های مختلف در حوزه آموزش و پرورش را بررسی می‌ کند، تصریح کرد: بخشی از سند ملی کودکان و نوجوانان به آموزش و پرورش مربوط می‌شود و دیگر سازمان‌ها باید برای سامان‌دهی و تحقق این سند مشارکت بیشتری داشته باشند، به عبارتی نیازمند همکاری فرادستگاهی هستیم.

وی با اذعان به این مطلب که تلاش های بزرگترین متولی ارائه آموزش های عمومی برای تحقق بهتر این سند، در خاتمه بیان کرد: آموزش و پرورش تمام  تلاش خود را برای تحقق سند ملی کودکان و نوجوانان خواهد کرد تا بستر مورد نیاز برای عملیاتی شده آن فراهم شود. به عبارتی این وزارتخانه از هیچ اقدام و کمکی در این باره دریغ نخواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *