رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جریان عاشورا باید از خرافات پیراسته شود

8:27 - 24 مهر 1393
کد خبر: ۱۱۴۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: جریان عاشورا باید از خرافات پیراسته شود و این در حالی است که دست هایی از خارج کشور قصد دارند این جریان را به خرافات آلوده کنند.

: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: جریان عاشورا باید از خرافات پیراسته شود و این در حالی است که دست هایی از خارج کشور قصد دارند این جریان را به خرافات آلوده کنند.

به گزارش ، این مرجع تقلید چهارشنبه شب در آیین رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای 'ثارالله' در مدرسه امام سجاد(ع) قم، اظهار داشت: آلوده شدن عاشورا به خرافات، اصل این جریان را به خطر می اندازد و در این بین دستهایی از خارج می خواهند از برخی مداحانی که هدف مشخصی ندارند نیز دراین زمینه استفاده کنند.

وی ابراز داشت: این جریان خارجی برخی مداحان را دست مایه خود قرار داده و با کمک آنها اصل مساله عاشورا و قیام امام حسین(ع) را زیر سووال می برد و اصالت و ارزش های واقعه عاشورا را مخدوش می کند.

وی تاکید کرد: برنامه های پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و از جمله امام حسین(ع) ظرفیت بسیار بالایی برای تبلیغ اسلام و مکتب اهل بیت در دنیایی دارد که دچار مادیگری شده و به سوی مذهب می آید.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین تاکیدکرد: عطش دنیای امروز جز با شناختن مذهب اهل بیت (ع) سیراب نمی شود و مذهب ما به صورت بسیار جذابی قابل ارائه به دیگران است.


نرم افزار چند رسانه ای ثارالله از تولیدات رسانه ای موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث است که به ابعاد مختلف زندگی امام حسین(ع) و واقعه عاشورا پرداخته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *