رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویسی: از حضور تماشاگران در ورزشگاه خوشحالم/ باید می‌بردیم اما از تساوی راضی‌ام

19:08 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۰۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است تیمش در دیدار مقابل سپاهان شایسته پیروزی بوده است.
، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در کنفرانس خبری اظهار داشت: اتفاقی که باعث خوشحالی من شد این بود که مردم خوب خوزستان به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. امیدوارم دیگر تیم‌های خوزستان هم مثل ما خوب باشند تا هواداران به ورزشگاه بیایند چون خوزستان لیاقت آن را دارد تا دو، سه تیم خوب در فوتبال ایران داشته باشد.

وی افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم. سپاهان از تنها موقعیتی که داشت، استفاده کرد. از سوی دیگر ما نتوانستیم از فرصت‌هایی که داشتیم، بهره ببریم. در واقع دیداری که باید می‌بردیم را مساوی کردیم. هر چند از تساوی مقابل سپاهان راضی هستیم. حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

ویسی در خصوص تعویض‌های بی‌فایده‌ای که انجام داد، تصریح کرد: بازیکنان تلاش خود را کردند. ما بیشتر از نحوه قرار گرفتن کنار زمین ضربه خوردیم. به هر حال این مسائل پیش می‌آید.

سرمربی استقلال خوزستان درباره گل‌هایی که در 10 دقیقه پایانی دریافت می‌کند اذعان داشت: این مسائل تاکتیکی است. ما تیم حریف را آنالیز می‌کنیم. نمی‌توان بازیکنان را بازخواست کرد. در تمام دنیا این‌گونه است که وقتی تیمی گل می‌زند، حریف فشارش را دوچندان می‌کند تا نتیجه را جبران کند.

ویسی گفت: در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که سپاهان می‌آید تا از تک موقعیت‌هایش استفاده کند. خوشبختانه ما هم به گل رسیدیم اما شرایط به نفع ما رقم نخورد.

وی در خصوص این‌که چرا رحیم زهیوی مدام به کنار نیمکت می‌رفت، توضیح داد: این بازیکن 2 بار لباسش پاره شد و برای تعویض به کنار زمین آمد.

ویسی در خصوص پاس گلی که اصغر عاشوری ارسال کرد، گفت: واقعا تشکر می‌کنم که او مغرورانه تصمیم نگرفت و همدلی خود را نشان داد. او از بازیکنان فنی و اخلاقی تیم ما است.

انتهای پیام/ر


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *