جلسه کاشانی با کادر فنی و اجرایی تیم امید برگزار شد

17:55 - 05 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۰۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - جلسه مدیر تیم فوتبال امید با کادر فنی و اجرایی این تیم برگزار شد.
در این جلسه که عصر امروز در دفتر حبیب کاشانی برگزار شد، محمد مایلی کهن، محمد خاکپور، هادی طباطبایی، حسین اخوت و محمد رسایی حضوز داشتند.

ضمن اینکه در ابتدای جلسه امروز علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم آلکمار هلند نیز حضور داشت و مسائل و مشکلات مربوط به حضور این بازیکن در تیم امید و مسابقات انتخابی المپیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کادر فنی تیم امید آخرین پیگیری های لازم در خصوص وضعیت جهانبخش و آزمون را ظرف چند روز آینده قرار دهد.

در ادامه این جلسه، کادرفنی تیم امید گزارشی را در خصوص شرایط برگزاری اردوی بندرعباس، امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار گرفته و تمرینات به حبیب کاشانی اراءه کرد.

دیگر موضوع مورد بحث جلسه امروز، برگزاری مراسم بدرقه تیم امید بود که از سوی فدراسیون فوتبال تدارک دیده شده است. طبق هماهنگی های صورت گرفته، مراسم بدرقه تیم امید روز ۱۱ دی برگزار خواهد شد و تیم فوتبال امید با یک روز تاخیر در تاریخ ۱۲ دی  عازم مشهد و بعد از زیارت بارگاه امام رضا(ع) و صرف ناهار، عصر همان روز عازم دوبی خواهد شد.

در این جلسه همچنین آخرین هماهنگی ها و تصمیمات در خصوص برگزاری اردوی دوبی انجام گرفت و مقرر شد تا رایزنی های لازم برای انجام بازی تدارکاتی با یکی از تیم های امید باشگاهی امارات صورت بگیرد و تیم امید در تاریخ ۱۵ دی ماه آخرین بازی تدارکاتی خود را در اردوی امارات برگزار کند.

همچنین قرار شد حسین اخوت سرپرست تیم فوتبال امید یک روز زودتر از اعزام تیم و در تاریخ ۱۷ دی عازم دوحه قطر شود و اخرین هماهنگی‌ها برای ورود تیم ایران به محل برگزاری مسابقات را انجام دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *