رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روز شلوغ میدان فاطمی/ از حضور مادر شوهر"بازیگر معروف" تا ثبت نام مرد 1 متری و تجربه جدید دختر جوان!

18:00 - 02 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-سخنگوی وزارت کشور گفت: مسن ترین فرد ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس خبرگان دارای 92 سال سن و کم سن ترین ثبت نام کننده برای این انتخابات دارای 23 سال سن است.
روز خیلی شلوغ/ از حضور مادر همسر بازیگر معروف تا حضور مرد 1 متری!-گروه سیاسی: محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین آمار ثبت نام کنندگان دو انتخابات پیش رو پرداخت و اظهار کرد: تا ساعت 16 امروز 731 داوطلب برای مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ثبت نام 574 نفر قطعی شده و ثبت نام 157 نفر در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: از 731 فردی که برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند 19 نفر خانم هستند و 231 نفر از آنها نیز امروز ثبت نام کرده اند.

مقیمی در ادامه به آمار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: تا ساعت 16 امروز 5 هزار و 574 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده اند که از این تعداد ثبت نام 4 هزار 895 نفر تکمیل شده و ثبت نام 679 نفر نیز در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: از 5هزار و 574 نفری که برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند 455 نفر خانم هستند و هزار و 417 نفر نیز امروز ثبت نام خود را انجام داده اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات خبرگان فقط تا ساعت 24 امروز است و این مهلت برای فردا تمدید نمی شود.

روز شلوغ میدان فاطمی/ از حضور مادر همسر

همسر معاون سابق مطبوعاتی وزارت ارشاد در وزارت کشور!

از حاشیه روز پنجم  ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور سوسن صفارودی معاون امور بین الملل مرکز امور زنان و خانواده در دولت دهم و همسر محمد علی رامین در وزارت کشور برای ثبت نام جهت کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس بود.

روز شلوغ میدان فاطمی/ از حضور مادر همسر

کاندیدا شدن مرد 1 متری در انتخابات مجلس!

در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مردی 1 متری با مراجعه به ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

گفتنی است مرد 1 متری داوطلب انتخابات مجلس دارای دکتری رشته کشاورزی است و قصد دارد از حوزه انتخابیه تهران وارد رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شود.

ثبت نام کاپیتان سابق تیم ملی والیبال برای انتخابات مجلس

بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال و برادر شهرام محمودی بازیکن فعلی تیم ملی، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

شلوغ ترین روز ستاد انتخابات/ شکل گرفتن صف های طولانی برای ثبت نام

در آخرین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان و پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از داوطلبان انتخابات به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند، به گونه ای که امروز را می توان شلوغ ترین روز ستاد انتخابات کشور دانست.

همچنین در میان داوطلبانی که امروز ثبت نام کرده اند برخی چهره های شاخص نیز حضور دارند که تعدادی از آنها ترجیح دادند با مراجعه به محل استقرار خبرنگاران طی سخنانی مواضع انتخاباتی خود را تشریح کنند.

تجربه جدید دختر جوان!

خانم جوانی هم که برای ثبت نام در انتخابات مجلس به ستاد انتخابات کشور آمده بود در پاسخ به این سوال که هدفش از ثبت نام چه بوده است، گفت: میخواستم یک تجربه جدید داشته باشم!

اعلام جوان ترین و مسن ترین داوطلب مجلس خبرگان از سوی سخنگوی وزارت کشور

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور گفت: مسن ترین فرد ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس خبرگان دارای 92 سال سن و کم سن ترین ثبت نام کننده برای این انتخابات دارای 23 سال سن است.

شماره ملی همسرتان را به همراه داشته باشید!

محمدعلی مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به طولانی شدن روند ثبت‌نام برخی نامزدها، گفت: یکی از علل طولانی شدن روند ثبت‌نام‌ها این است که نامزدها شماره ملی همسر و فرزندانشان را به همراه ندارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *