آغاز کنسرت های زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران

8:52 - 28 آذر 1394
کد خبر: ۱۱۰۸۳۲
خبرگزاری میزان - با اتمام ماه محرم و صفر و شروع فصل سرما شاهد آغاز کنسرت های زمستانی هستیم.
، با اتمام ماه محرم و صفر و شروع فصل سرما شاهد آغاز کنسرت های زمستانی هستیم.
به همین منظور این گزارش  معرفی مختصر برخی از کنسرت های پیش رو در تهران و برخی از شهرستان هاست.


آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران

تور کنسرت های گروه «چارتار»
 
گروه موسیقی «چارتار» از گروه های فعالی که آثارشان مدتی است با استقبال مخاطبان مواجه شده است دوشنبه ۲۳ آذر ماه کنسرت خیریه ای را در تالار وحدت برگزار کرد.
 
در این کنسرت که به نفع آموزش کودکان ایرانی و افغان و زیر نظر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد اجرا شد به نوعی اولین اجرای گروه «چارتار» در تالار وحدت بعد از برگزاری چندین اجرای پر مخاطب در برج میلاد بود. البته این گروه از ۲۶ آذر آذر تور کنسرت های خود را از ساری آغاز کرده و قرار است ۲۷ آذر نیز در این شهر و در ادامه روز چهارم دی ماه نیز کنسرتی را در تبریز برگزار کند.


آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران
 
رضا صادقی و عاشقانه هایش
 
رضا صادقی که از ابتدای سال جاری تاکنون یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ در عرصه اجرای زنده بوده است، ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ روز ۲۷ آذر ماه تازه ترین کنسرت موسیقی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.
 
این خواننده که طی ماه های گذشته عمده اجراهای خود را معطوف به شهرستان ها کرده بود در این کنسرت که با رهبری ارکستر پویا نیک پور برگزار می شود، ضمن اجرای آخرین تک آهنگ های جدید خود از جمله «آغوش امن»، «درگیر ظاهر» و تعدادی دیگر از آثار، قطعاتی از آلبوم های گذشته خود از جمله «آغوش امن»، «فقط همین» را با تهیه کنندگی موسسه آوای هنر به علاقه مندان عرضه می کند.
 
رضا صادقی هم اکنون در تدارک تازه ترین آلبوم موسیقی خود به نام «شب بارونی» است که این اثر قرار است به صورت اینترنتی منتشر شود. این خواننده از سال ۹۱ به جهت اختلافاتی که با شرکت ایران گام داشته، نتوانسته قطعات خاطره انگیز و پر طرفدار خود از جمله وایسا دنیا، تو با منی، چراغا رو خاموش کن، بغض ترانه و پیرهن مشکی را به علاقه مندانش عرضه کند.
 
برگزیده جشنواره ققنوس و برگزاری اولین کنسرت رسمی
 
گروه موسیقی «کاکوبند» که چندی است فعالیت خود را در فضای رسمی موسیقی کشور تجربه می‌کند در یکی از روزهای دی ماه که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.
 
«کاکوبند» که نخستین آلبوم‌شان «دعوت» را تابستان امسال روانه بازار موسیقی کرده اند با تکیه بر ملودی‌هایی از فرهنگ‌ها و قومیت‌های گوناگون جهانی سعی در ارائه آثاری متفاوت در عرصه موسیقی دارند.
 
گروه «کاکوبند» در جشنواره «ققنوس» توانست یکی از جوایز هیات داوران را در بخش ویدئو کلیپ با نمآهنگ My Planet به خود اختصاص دهد.


 امید حاجیلی و باز هم انفجار بمب
 
امید حاجیلی خواننده، آهنگساز و نوازنده موسیقی پاپ نیز ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روز  اول دی ماه امسال با یک اجرای زنده در سالن میلاد تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.
 
این نوازنده ترومپت که همواره علاقمند است کنسرت های خود را با انفجار بمب شادی و هیجان برگزار کند ضمن اجرای تک آهنگ های معروف خود که بیشتر از فضایی ریتمیک برخوردارند، قطعاتی از آلبوم «آلگرو» و چند قطعه تازه را نیز به علاقه مندان خود ارائه خواهد کرد.


 
خواننده «هواتو کردم» به تهران و بندر عباس می آید
 
محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز که چندی پیش و در یک اقدام عجیب، بدون اطلاع دهی از زمان کنسرت به تبلیغات تازه ترین اجرای زنده خود اقدام کرده بود، ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روزهای دوم و سوم دی ماه برنامه زنده خود را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می کند.
 
این خواننده در تازه ترین کنسرت پایتخت خود که به نظر می آید با حال و هوایی متفاوت برگزار شود علاوه بر اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم های «هم خونه»، «سورپرایز» و «دلت با منه»، قطعات جدیدی را نیز اجرا می کند.
 
علیزاده که طی ماه‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را روی تازه ترین آلبوم و اجرای تک آهنگ ها از جمله «همینه که هست» و «کجا میری» معطوف کرده بود روز ۲۵ آذر نیز در بندرعباس کنسرتی را برگزار کرد.

آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران
 
علی قمصری با «بی زمانی» کنسرت می‌دهد
 
علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی قطعاتی از آثار بی کلامش را ساعت ۲۰ روزهای سوم و چهارم دی ماه امسال در تالار رودکی اجرا می کند.
 
علی قمصری آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی روزهای سوم و چهارم دی ماه امسال در تازه ترین کنسرتش با نام «بی زمانی» قطعاتی از آثار بی کلام خود را در تالار رودکی اجرا می کند.
 
قطعات این کنسرت، پیش‌تر در سالن بزرگ «كنسرواتوار چايكفسكى مسكو»، «Rose Peace Festival» در گرجستان و همچنین در شهرهاى مختلف ايران از جمله شيراز، مشهد، تربت حيدريه، كرمانشاه، بروجرد و رشت اجرا شده است.
 
در این مجموعه كامران منتظرى نوازندگى سازهای تمبک و كاخن، سياوش روشن نوازندگى عود و على قمصرى نوازندگى تار را بر عهده خواهند داشت. بخشى از این مجموعه ارديبهشت ماه سال گذشته و در مراسم معرفى و انتشار آلبوم «سخنى نيست» در تالار وحدت اجرا شد.
 
کنسرت اردشیر کامکار  در چند شهرستان
 
اردشیر کامکار هنرمند پیشکسوت موسیقی کشورمان نیز در روزهای ابتدایی دی ماه  مجموعه کنسرت های خود را در چند شهرستان پیگیری می کند.
 
این کنسرت ها ساعت ۲۰ روز سوم دی ماه در آمفی تئاتر تالار وحدت شهردای مهاباد آغاز می شود و در ادامه با برگزاری یک برنامه دیگر به تاریخ چهارم و پنجم دی در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی شهرستان سقز ادامه پیدا می کند.
 
وحید تاج و حشمت رجب زاده به عنوان خواننده و فرج علیپور به عنوان نوازنده مهمان، گروه اردشیر کامکار را در این کنسرت ها همراهی می کنند.   
 
آیهان با ریحان در تهران و اردبیل
 
گروه موسیقی «ریحان» به خوانندگی هاشم اسلامیان مشهور به «آیهان» بعد از به پایان رسیدن ماه صفر تور کنسرت های خود را با اجرای قطعات جدید در تهران و چند شهر دیگر برگزار خواهند کرد. این گروه متشکل از ۱۲ نوازنده به سرپرستی ارکستر حجت مبذول تور کنسرت های خود را از شهر اردبیل آغاز کرده و پس از آن در تهران و چند شهر دیگر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
هاشم اسلامیان طی روزهای ۳و ۴ دی ماه ابتدا در سالن فدک شهر اردبیل و سپس ۱۱ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. این خواننده و گروه ارکسترش روز ۲۵ دی ماه نیز آخرین کنسرت زمستانی شان را در سالن نژاد فلاح شهر کرج با اجرای قطعات جدید از آلبوم «مارال» برگزار خواهند کرد.
 
آیهان اولین آلبوم خود را با عنوان «مارال» طی ماه های آینده روانه بازار موسیقی خواهد کرد. گروه «ریحان» تاکنون در شهرهای تهران، تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه و همچنین کشور‌های ترکیه و آذربایجان روی صحنه رفته است.
 
«رستاک» در بندرعباس کنسرت می‌دهد
 
گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری روزهای سوم و چهارم دی ماه امسال کنسرت هایی را در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می کند.
 
این کنسرت طی روزهای سوم و چهارم دی در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار خواهد شد. سرنای نوروز، رعنا، گل گل، لیلا از جمله قطعاتی است که توسط این گروه اجرا خواهد شد.
 
هنرمایی حسین علیزاده با هم آوایان در برج میلاد تهران

 
حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را با همراهی گروه «هم آوایان» و خوانندگی محمد معتمدی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می کند.
 
گروه موسیقی «هم‌آوایان» ششم، هفتم و هشتم دی‌ماه با آواز محمد معتمدی اجرای جدید خود را برگزار می‌کند. این در حالی است که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و مانند اجراهای دو سال قبل که اثر «باده تویی» و موسیقی آذری را شامل می‌‌شد، نخواهد بود. ضمنا گروه روز ۱۷ دی ماه امسال هم کنسرتی را در مجتمع خاتم الانبیا شهرستان رشت برگزار می کند.
 
در این اجرا پژمان حدادی تنبک و سازهای کوبه‌ای، علی بوستان شورانگیز، سیامک جهانگیری نی، سینا جهان‌آبادی کمانچه، نگار بوبان عود، صبا علیزاده کمانچه، سیاوش برهانی تار، رادمان توکلی بم تار، محمد انشائی قیچک، سحر ابراهیم قانون و سینا خشک‌بیجاری سازهای کوبه‌ای نوای تار حسین علیزاده را همراهی خواهند کرد.
 
پیش از این اعلام شده بود، اجرای دی‌ماه حسین علیزاده با همراهی گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی برگزار می‌شود اما به دلیل تداخل اجراها، این کنسرت به اجرای گروه «هم آوایان» اختصاص پیدا کرد و کنسرت گروه «ضربانگ» و علیرضا قربانی به تاریخ دیگری موکول شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران
 
بنیامین بهادری در تالار انتظار کرمانشاه
 
بنیامین بهادری بعد از سفر تقریبا طولانی که با تور کنسرت های کشور آمریکا داشت و بعد از آن هم با حاشیه های ریز و درشتی پیرامون زندگی شخصی اش مواجه شد، بعد از برگزاری کنسرت ششم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، کنسرت های خود را طی روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه در کرمانشاه برگزار می کند.
 
وی در این کنسرت که در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود به احتمال فراوان قطعاتی از آلبوم های قبلی خود را برای طرفداران اجرا می کند.

آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران
 
مازیار فلاحی با «مهر هفتم» در میلاد
 
مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که مدتی است آلبوم «مهر هفتم» را در بازار موسیقی منتشر کرده است ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ هشتم دی ماه کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می کند.
 
این خواننده که مدتی است خود را برای بازی در یک فیلم سینمایی آماده می کند، این بار برای علاقه مندان خود قطعاتی منتخب از آلبوم «مهر هفتم» را به همراه دیگر قطعات پرطرفدار خود اجرا می کند.

آغاز کنسرت های گرم زمستانی / از کنسرت بنیامین بهادری در کرمانشاه تا حضور علی زند وکیلی درتهران
 
طرفداران علی زند وکیلی به برج میلاد تهران بیایند
 
علی زند وکیلی خواننده موسیقی ایرانی کشورمان هم که یکی دو سالی است در عرصه اجراهای زنده آثار ایرانی و آلبوم حضور فعالی دارد دهم دی ماه امسال کنسرتی را در برج میلاد تهران برگزار می کند.
 
این خواننده در کنسرت پیش رو منتخبی از قطعات آلبوم های قبلی خود به ویژه آلبوم «یادی به رنگ امروز» را برای طرفداران و علاقه مندان اجرا می کند.
 
تازه ترین اجرای این خواننده به جلسه نمایشنامه خوانی «روز واقعه» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی محمد رحمانیان در تالار اصلی تئاتر شهر به آهنگسازی علیرضا افکاری باز می گردد.
 
دیدار محسن یگانه با تهرانی ها
 
محسن یگانه دیگر خواننده موسیقی پاپ نیز روز دهم دی ماه کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند.
 
این خواننده که روزهای هفتم و هشتم دی ماه نیز کنسرت هایی را در شهر ساری برگزار می کند، در این اجراهای زنده به اجرای قطعاتی از آلبوم های گذشته خود و تعدادی از تک آهنگ هایی که در فضای مجازی منتشر کرده می پردازد.
 
کنسرت های کرمانشاهی سیروان خسروی
 
سیروان خسروی خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ نیز روزهای یازدهم و دوازدهم دی ماه امسال کنسرت خود در شهر کرمانشاه برگزار می کند.
 
این خواننده هم همچون دیگر هم صنفانش در این برنامه موسیقی به اجرای منتخبی از قطعات آلبوم های قبلی خود به همراه چند قطعه جدید می پردازد. این برنامه در تالار انتظار شهرستان کرمانشاه برگزار می شود.
 
اولین کنسرت «ماه و ماهی» با صدای حجت اشرف زاده
 
حجت اشرف زاده خواننده آلبوم موفق و پرطرفدار «ماه و ماهی» هم ۱۵ دی ماه امسال اولین کنسرت رسمی این اثر موسیقایی را در برج میلاد برگزار می کند.
 
در این کنسرت موسیقی این خواننده ضمن اجرای قطعاتی منتخب از آلبوم «ماه و ماهی» که چندی پیش به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شده بود، قطعات جدید دیگری را نیز در برج میلاد برای مخاطبان اجرا می کند.
 
آلبوم موسیقی «ماه و ماهی» به آهنگسازی مشترک حجت اشرف‌زاده و امیر و آرش بیات شامل هشت قطعه با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است. در این اثر موسیقایی مهرداد عالمی نوازندگی ویولنسل و میثم مروستی نوازندگی ویولا را بر عهده دارند.
 
بابک جهانبخش در زمستان تهران «برف» می خواند
 
تازه ترین کنسرت موسیقی بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
 
در این کنسرت که به نوعی تازه ترین  کنسرت موسیقایی جهانبخش طی سه ماه جاری در تهران خواهد بود وی مانند همیشه قطعاتی از آلبوم های «من و بارون»، «اکسیژن» و «مدار بی قراری» را برای طرفداران خود اجرا می کند.
 
جهانبخش روز ۲۷ آذر در محمود آباد مازندران نیز کنسرت دیگری را برگزار می کند.
 
 رضا یزدانی در سالن میلاد
 
رضا یزدانی خواننده پاپ راک موسیقی کشورمان هم  ساعت ۱۸ و ۲۱:۳۰ روز ۲۸ دی ماه امسال در تازه ترین کنسرت موسیقایی خود که در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود، پذیرای طرفداران تهرانی خود خواهد بود.
 
این خواننده در کنسرت پیش رو به احتمال فراوان قطعات منتخب تازه ترین آلبوم خود را برای طرفداران خود اجرا خواهد کرد. این در حالی است که اجرای قطعاتی از آلبوم های قبلی از جمله «ساعت فراموشی»، «خاطرات مبهم» و «ساعتا خوابن» از جمله برنامه های یزدانی در تازه ترین کنسرتش خواهد بود
 
.
 
شادیانه های لیان در با نوای بوشهری ها
 
گروه موسیقی«لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان نیز ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ دی ماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برنامه زنده خود را اجرا خواهد کرد.
 
این گروه موسیقی که طی سال های اخیر به عنوان یکی از موفق ترین و پرطرفدارترین گروه های موسیقی نواحی بین تماشاگران از جایگاه خوبی برخوردار است، بعد از برگزاری چندین کنسرت در تالار وحدت این بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبات طرفداران خواهد بود.
 
در این کنسرت موسیقی همچون کارهای گذشته قطعاتی منتخب و جدید از موسیقی منطقه بوشهر با شکل و شمایلی متفاوت اجرا می شود.
 
آسرایی و عسگری بهمن ماه به دیدار مخاطبان می آیند
 
حمید عسگری و فریدون آسرایی نیز دو خواننده ای هستند که در روزهای ابتدای بهمن ماه امسال تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنند.
 
حمید عسگری  که تاکنون آلبوم های «کما»، «خوشبختی» و «از عشق» را روانه بازار موسیقی کرده است،  ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱ روز هفتم بهمن ماه امسال با هواداران خود ملاقات می کند. این در حالی است که فریدون آسرایی نیز  ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱ روز ۹ بهمن ماه دو روز  پس از کنسرت حمید عسگری، در همین سالن یعنی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت و با اجرای قطعات آخرین آلبومش «عشق یعنی» با دوستدارانش دیداری تازه خواهد کرد.
 
برنامه های دیگر
 
کنسرت «شب های موسیقی کلاسیک» روز ۲۷ آذر در تالار رودکی، کنسرت گروه «شورا» روزهای ۳۰ آذر و اول دی در فرهنگسرای نیاوران، کنسرت امید جهان روز ۳۰ آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، کنسرت گروه «دادمهر» ویژه بانوان روز ۳ دی در فرهنگسرای نیاوران، کنسرت «زمین مقدس» روز ۴ دی در تالار وحدت، کنسرت سلمان سالک روز ۴ دی در تالار ایران فرهنگستان هنر، رسیتال پیانو حریر شریعت زاده روز ۴ دی در فرهنگسرای نیاوران، کنسرت پیانو کلاسیک ایرانی روز ۶ دی در تالار رودکی، کنسرت کردی لری گروه «آرشاویر» روز ۶ دی فرهنگسرای نیاوران، کنسرت گروه «پیکلاویه» روز ۶ دی ماه در برج آزادی، کنسرت علی عبدالمالکی روز ۷ دی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، کنسرت گروه «نهال» ویژه بانوان روز ۷ دی درفرهنگسرای نیاوران، کنسرت گروه «تامای» روز ۹ دی ماه در برج آزادی، کنسرت آذربایجانی و حرکات آیینی روز ۹ دی فرهنگسرای نیاوران، کنسرت محمد قلی پور روز ۱۱ دی در تالار ایوان شمس، کنسرت گروه «راستان» ویژه بانوان روز ۱۱ دی فرهنگسرای نیاوران، کنسرت گروه «کوچی» روز ۱۱ دی برج آزادی، کنسرت گروه «آوای موج» روز ۱۴ دی در تالار ایوان شمس، کنسرت گروه «کالیوه» ویژه بانوان روزهای ۱۴ و ۱۵ دی فرهنگسرای نیاوران، کنسرت گروه «کر فلوت تهران» روزهای ۱۷ و ۱۸ دی در تالار رودکی، کنسرت سیمین غانم روزهای ۱۸، ۲۴ و ۲۵ دی در تالار وحدت، کنسرت گروه «آوای صحرا» ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران، رسیتال پیانو هایک ملکیان ۲۵ و ۲۶ دی در تالار رودکی، کنسرت گروه «ترنگ» روزهای ۲۸ و ۲۹ در تالار ایوان شمس از جمله برنامه های زنده موسیقی طی روزهای آینده است.




ریحانه
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
من چند هفته پیش رفته بودم کنسرت بنیامین وی ای پی بودم روبروی بنیامین
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *