یک‌میلیون خانوار کارگر در انتظار بهره‌مندی از خدمات تأمین‌اجتماعی

10:55 - 25 تير 1393
کد خبر: ۱۰۹۰
عضو هیأت‌امنای سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 800 هزار خانواده کارگر ساختمانی تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی و یک‌میلیون خانوار دیگر منتظر بهره‌مندی از خدمات تأمین‌اجتماعی هستند.
: عضو هیأت امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی بر لزوم کاهش حوادث ناشی از کار کارگران ساختمانی تأکید کرد و افزود: باید برای کاهش حوادث ناشی از کار کارگران ساختمانی به عنوان یکی از رکوردداران حوادث در کشور برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش گفت: تا قبل از سال 82 ساماندهی بیمه کارگران ساختمانی که تحت‌پوشش پیمانکار نبودند یک آرزو بود.

وی با بیان اینکه با همت مجلس و وزارت رفاه سابق بیمه کارگران ساختمانی پایه‌گذاری شد، اظهار کرد: در سال 86 و پس از آن با اصلاحات بعدی در سال 87 قانون بیمه کارگران ساختمانی تصویب و کارگران ساختمانی از خدمات بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شدند.


عضو هیأت‌امنای سازمان تأمین‌اجتماعی تداوم بیمه کارگران ساختمانی را از خواسته‌های آن‌ها دانست و افزود: 800 هزار خانواده کارگر ساختمانی تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی و یک‌میلیون خانوار دیگر منتظر بهره‌مندی از خدمات تأمین‌اجتماعی هستند.


شوکت با اشاره به اینکه جداسازی درمان سازمان تأمین‌اجتماعی خلاف قانون است، تصریح کرد: اخذ خدمات درمانی از سوی مراکز ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی از خواسته‌های کارگران ساختمانی است.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *