بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان هرمزگان کشف شد

18:07 - 22 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۹۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۲ تن و ۲۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک هفته اخیر در سطح استان خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد افیونی و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را در سطح استان به اجرا گذاشتند.

وی در ادامه بیان داشت: طی یک هفته اخیر مأموران انتظامی با انجام 14 مرحله عملیات و تشدید کنترل محورهای مواصلاتی استان و 17طرح پاکسازی نقاط آلوده، ضمن توقیف 13دستگاه خودرو حامل موادمخدر موفق شدند دو تن و 278 کیلو گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 803 کیلو تریاک و 471کیلوگرم حشیش، یک کیلوگرم هروئین و بیش از 2 کیلو گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

ملکی تصریح کرد: در این 31 عملیات، 24 سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و هم‌چنین 152 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز شناسایی و به کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی پلیس در کلیه نقاط استان از همکاری و مشارکت خوب مردمی با ماموران در شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات آلوده، قدردانی و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه بی‌نظمی، مراتب را از طریق تلفن 110 اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *