بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور/یخ‌زدگی و کولاک در 3 محور مواصلاتی

8:54 - 15 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۶۳۰۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور خبر داد و گفت: استان اردبیل (محور خلخال-اسالم)،استان همدان (گردنه اسدآباد) و ارتفاعات استان کرمانشاه دارای کولاک و یخ زدگی بوده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
بارش برف و باران در جاده‌های 17 استان کشور/برف و کولاک در 3 محور مواصلاتیسرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضهیت جاده های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در استان‌های آذربایجان غربی،چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه، لرستان (اکثر محورها)،  استان آذربایجان شرقی (محورهای اهر-تبریز و هشترود-زنجان)، استان ایلام (محورهای ایلام-کرمانشاه و ایلام-اسلام آباد)، استان همدان (محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-ملایر)، استان گیلان (محور اسالم-خلخال)، استان اصفهان (محورهای اصفهان-شهرکرد و سمیرم-شهرضا) و ارتفاعات استان مرکزی بارش برف اعلام شد.

وی در ادامه به بارش‌ها اشاره کرد و گفت: در استان‌های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان (اکثر محورها)، استان گیلان(محورهای ماسوله و چابکسر) و استان اصفهان (محور اصفهان-شهرضا) بارش باران گزارش شد.

 به گفته رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا، استان  اردبیل (محور خلخال-اسالم)، استان همدان (گردنه اسدآباد) و ارتفاعات استان کرمانشاه دارای کولاک و یخ زدگی بوده و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

 سرهنگ سلبی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: بار ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش  شد.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که  محور پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان بعلت بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *