آخر هفته همراه با برنامه‌های شبکه چهار

9:02 - 12 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۵۲۸۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - شبکه چهار مستند ، نقد فیلم و اعتیاد در کودکان و نوجوانان را در آخر هفته بررسی می کند.
به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، شبکه چهار مستند ، نقد فیلم و اعتیاد در کودکان و نوجوانان را در آخر هفته بررسی می کند.

صدیقه کیانفر از کتاب خوانی می گوید
مجله تصویری «الف» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر حسین خلیل زاده، پنجشنبه ها بعد از خبر ساعت 20 روی آنتن می رود.
 
در برنامه پیش رو رضا رضایی مترجم آثاری چون: جین ایر، غرور و تعصب، بلندیهای بادگیر، عقل و احساس گفتگو می شود.
 
در بخش دیگر صدیقه کیانفر بازیگر و هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه حضور دارد و از کتابخوانی خواهد گفت.
 
برنامه كتاب محور«الف» ضمن گفتگو با نويسندگان و مترجمان مطرح کشور، با چهره هاي مشهور و کتابخوان که از جامعه هنر، ورزش و ...  هستند نیز گفتگو و دیدار می کند.
 
این برنامه تلخ و شيرين هاي دنياي كتاب را بصورت هفتگي به تصویر می کشد و خبرهایی از کتاب های هفته و مراسم های رونمایی آنها نیز به مخاطبان ارائه می دهد.
 
مخاطبان «الف» می توانند در این برنامه به تماشای ويترين هاي زيباي كتاب فروشي ها بنشینند و ناگفته هاي ادبيات ايران و جهان را بیننده باشند.
 
مجله تصویری«الف» با اجرای کیارش اشراقی، گویندگی امیر مسعود خلیل زاده و محمد صادق مجیدی و همچنین سردبیری شمس الدین فلاح هاشمی، پنجشنبه ها ساعت 20:20 تماشایی است.
 
تماشای حتی اگر شب باشد از قاب چهار
 
فیلم تلویزیونی«حتی اگر شب باشد» چهارشنبه ساعت 20:20 روی آنتن شبکه چهار می رود.
 
این فیلم خانوادگی را منیر قیدی در سال 1391 کارگردانی کرد تا غزل شاکری، مهدی احمدی و نازنین فراهانی در آن ایفای نقش کنند.
 
«آوا» معلمی جوان است كه در بیست‌و‌هشت سالگی متوجه می‌شود دچار سرطان پیشرفته‌ای شده كه تا دو سه ماه بیشتر زنده نمی‌ماند. او در ابتدا دچار سردرگمی و یأس می‌شود اما از آنجا كه وقتی برای تلف كردن ندارد، تصمیم می‌گیرد هر چه سریع‌تر اقدام به انجام‌دادن كارهایی كند كه دوست داشت پیش از مرگ انجام دهد.
 
نقد و بررسی ذوب شدن پادشاه در هنرنامه
برنامه تلویزیونی«هنرنامه» با رویکردی تخصصی و با هدف بررسی رویدادهای هنر تجسمی، نقد آثار و جریان های روز، سینمای هنر و تجربه جمعه ها ساعت 22روی آنتن شبکه چهار می رود.
 
در برنامه پیش رو(جمعه 13 آذر) نمایشگاه نقاشی شهرهای نامریی هوشنگ علوی در گالری صا به تصویر کشیده می شود.
 
همچنین در بخش دیگر نمایشگاه مجسمه تئوری پالایش سازها علیرضا رضایی در گالری 26 و نمایشگاه عکس محمد رضا نوربخش در گالری مهروا تصویر می شود.
 
در بخش نقد فیلم، نقد و بررسی فیلم«ذوب شدن پادشاه» به کارگردانی هوتن زنگنه پور به مخاطبان عرضه می شود. این فیلم درباره ماجرای عاشقانه دو زوج است که در داستانِ پر فراز و نشیب شان، اتفاقات غیرمنتظره ای را تجربه می کنند و...
 
در«ذوب شدن پادشاه» لیلا زارع، فرشید نوابی، نسیم ادبی، شهرزاد کمال‌زاده، سینا رحمانی و فرخ نعمتی ایفای نقش می کنند.
 
 
اعتیاد در کودکان و نوجوانان
برنامه«آب و آتش» در بخشهای متعدد موضوعات مختلفی را در حوزه درمان اعتیاد و سلامت مطرح و بررسی می کند. برنامه پیش رو به اعتياد در كودكان و نوجوانان می پردازد.
 
در بخش همراهان رضا دانشمند"عضو هيات علمي مركز تحقيقات سوء مصرف مواد دانشگاه علوم بهزيستي" (اعتياد در كودكان) آسيب هاي ناشي از مصرف مواد بر مغز انسان را بررسی و تبیین می کند.
 
در بخش درمان هاي نوين، دكتر رضا رستمي"روانپزشك و عضوء هيات علمي دانشگاه تهران" درمان هاي الكترو مغناطيس و بهبود و بازتواني آسيب هاي مغزي ناشي از اعتياد را تحلیل می کند.
 
همچنین در بخش مصاحبه ويژه، گفتگو با دكتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور و دبير كل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسه خيرين اعتياد پخش می شود.
 
دكتر سعيد صفاتيان"دبير كارگروه كاهش تقاضا مجمع تشخيص مصلحت نظام" نیز همانند برنامه های گذشته روی خط ملي مشاوره اعتياد به سؤالات بينندگان پاسخ می دهد.
 
هجرت نهم در شبکه چهار
 
مستند «هجرت نهم» به کارگردانی مهدی کارگر شورکی و کارشناسی آیت الله مکارم شیرازی، نگاهی به زندگی مرحوم آیت الله حائری یزدی دارد.
 
مستند هجرت نهم چهارشنبه ساعت 10:40 روی آنتن شبکه دانایی می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *