رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از اولین عکس «بهنام صفوی» بعد از هوشیاری کامل تا خانه خانم بازیگر در لندن

11:21 - 09 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵
خبرگزاری میزان - در بسته اینستاگرامی امروز از اولین عکس بهنام صفوی خواننده جوان کشورمان رونمایی کرده ایم و در نهایت سری هم به خانه خانم بازیگر در لندن زده ایم.
به گزارش  در بسته اینستاگرامی امروز سری زده ایم به فیلم هایی که این روزها بازیگران مشغول ایفای نقش در آن هستند و در نهایت به خانه خانم بازیگر در لندن رسیده ایم.

نیکی کریمی بازیگر سینما که به تازگی خود را در مقام کارگردان شناخته است به تجلیل از شهلا ریاحی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پرداخت.

وی نوشت:«لوح تقدير در دستان خانم رياحي ... گفتم منت گذاشتيد كه امديد و اين نيست جز به خاطر مردم ، به خاطر فرهنگ ، به خاطر هنر و به خاطر حس با هم بودن و دوست داشتن و ترويج معرفت و انسانيت ... امديد و جز اين توقعي نبود چون بزرگيد و معني معرفت و خلوص را مي دانيد ... شما دل شير داشتيد كه شصت سال پيش فيلم ساختيد و تاريخ اين امر مهم را به نام شما ثبت كرد ... و جلوتر از زمانه خود بوديد ... واقعا ممنونم خانم رياحي عزيز كه با وجود مشكلات فراوان امديد و لحظات شيريني را با وجودتان رقم زديد ... ايا چيزي جز راستي و اصالت در اين جهان مي ماند ؟ ...

البته كه صداي سحر انگيز شما و خلوص چهره تان كه بازتاب درون صاف و بي الا يش شماست خواهد ماند ... خوب است قدر پيش كسوت هايمان را تا هستند بدانيم»

از اولین عکس «بهنام صفوی» بعد از هوشیاری کامل تا خانه خانم بازیگر در لندن


مهناز افشار امسال با فیلم «خانه ای در خیابان 41» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.



بهنام صفوی خواننده پاپپ کشورمان که در هفته گذشته بر اثر تداخل دارویی به کما رفته بود اولین پست اینستاگرامی خود را پس از هوشیاری کاملش با هوادارانش لبه اشتراک گذاشت و از دوستدارانش که در مدت بیماری اش نگران او بودند و براش دعا می کردند تشکر کرد.

وی نوشت:«سلام به همگي شما دوستاي گلم اينم از عكس ام ار آي ديشب و خدا رو شكر بهتر شدنم بعد از اين مسائلي كه پيش اومد.
راستش اگه بخوام همه حرفام وبزنم و قدردانيمو از شما بكنم قطعا اينجا جا نميشه و با زبان هم نميشه گفت .چند روز سختي بود ولي مطمئن باشيد غير ممكنه شماها باشيد و من خوب نباشم (در كنار شما هميشه خوبم، يعني بايد خوب باشم) هميشه دوستون دارم»



الناز شاکردوست بازیگر سینما که برای ادامه تحصیل به لندن رفته است عکسی تازه از خانه اش را به اشتراک گذاشت و نوشت:

«هوا كه آفتابى باشد روزهاى اول هفته شبيه يك سيب سبز ميشود، شبيه زندگى!
 بعضى از روزها شبيه نقاشيست
مثل امروز
مثل روزهايى كه گذشت
 شبيه كودكى»



نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش  از فیلم آدم باش یادی کرده است.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید جوانمرد است و امین حیاییی،اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی، شراره رنجبر، غزل عبدی، عباس محبوب، فاطمه شکری، مختار سائقی، احسان حسن‌پور،‌داریوش رضایی، ملیسا مهربان، سیامک اشعریون، رضا درودی، امیر زمانی، صابر گراوند، ناهید زند، اشکان علیوند، ‌عادل حبیب‌زاده، هدیه آزیدهاک، امیرحسین داودی، علیرضا بابااحمدی و با حضور حسن رضایی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

از اولین عکس «بهنام صفوی» بعد از هوشیاری کاملش تا خانه خانوم بازیگر در لندن





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *