آغاز مرحله جدید برخورد با مشترکان پرمصرف آب

16:21 - 23 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۴۲۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در زمان حاضر درصددیم با مشترکانی که بیش از 30 و 40 مترمکعب آب در ماه مصرف می‌کنند، برخورد کنیم.

: معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به قطع موقت انشعاب مشترکان پرمصرف بالای 200 مترمکعب و 50 مترمکعب که در مرداد و شهریور امسال صورت گرفت، گفت: در زمان حاضر درصددیم با مشترکانی که بیش از 30 و 40 مترمکعب آب در ماه مصرف می‌کنند، برخورد کنیم.

به‌گزارش میزان، سید رسول باقری با بیان اینکه در شش ماه نخست سال از مشترکان خواستیم 20 درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، گفت: تنها پنج تا شش درصد صرفه‌جویی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: درصورتی که باران نبارد، وضع منابع آب تهران پیچیده‌تر می‌شود؛ فعلا در وضع زرد قرار داریم، به این معنا که مصرف و تولید آب سربه‌سر است.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه درصورت بارش باران در وضع زرد باقی می‌مانیم، گفت:‌ اگر باران نبارد، تهران وارد وضع قرمز می‌شود. به این معنی که مصرف بیش از تولید خواهد شد.

باقری با بیان اینکه امیدمان به آسمان و رفتار مردم است، گفت: همچنان از مردم تقاضا داریم که مصرف خود را 20 درصد کاهش دهند.

وی درباره اقدام‌های شرکت آب و فاضلاب درباره مدیریت منابع آبی و مصرف، خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی در این زمینه صورت گرفت؛ مشترکان پرمصرف شناسایی شدند و مصرف مشترکانی که بیش از 50 مترمکعب آب استفاده می‌کردند، محدود کردیم که ممکن است این محدودیت در روزهای‌ آینده شدیدتر هم بشود.

معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان در باره برنامه شرکت آب و فاضلاب برای گذر از پاییز در تهران، گفت: همان برنامه‌هایی که در تابستان در دستورکار قرار گرفته است، ادامه پیدا خواهد کرد و ممکن است محدودیت آب‌رسانی به مشترکان پرمصرف شدیدتر شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *