سپاه پاسداران شهادت کارکنان نیروی انتظامی را تسلیت گفت

14:47 - 23 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۴۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تردیدی نیست باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در برابر نیروهای مسلح و مدافع استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و تاریخ ساز انقلاب اسلامی همواره گشوده است و این مدال افتخار در هر مقطعی نام فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران در سازمان های نظامی، انتظامی و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می‌سازد.

این بیانیه می‌افزاید: شهادت تعدادی از مسئولین و کارکنان شجاع، پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی - در سانحه هوایی – رقم خورد از وقایعی است که خواهد توانست نوید بخش فرجام و عاقبت به خیری توأم با شهادت در راه خدا را برای نگهبانان مرزهای کشور و امنیت آفرینان جامعه اسلامی قرار گیرد.

در پایان این بیانیه، با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) خانواده معظم شهیدان سانحه و نیز آحاد ملت قدرشناس ایران آمده است: آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه مرزبانان نیروی انتظامی و نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در نقاط مرزی میهن عزیزمان با حضور هوشیارانه و هوشمندانه در عرصه مأموریت‌های خطیر محوله اجازه نخواهند داد آسیب و تهدیدی به نعمت امنیت و آرامش پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی وارد شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *