زمان و مکان دیدار سه‌جانبه بزرگان جریان اصولگرا بزودی مشخص می‌شود

13:14 - 23 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۳۸۳
خبرگزاری میزان: مسئول کارگروه وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه نشست سه جانبه آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح بزودی برگزار می‌شود، گفت: هنوز زمان و مکان این نشست مشخص نشده است.

: مسئول کارگروه وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه نشست سه جانبه آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح بزودی برگزار می‌شود، گفت: هنوز زمان و مکان این نشست مشخص نشده است.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان درباره جلسه مشترک آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح یزدی، اظهار کرد: این دیدار سه جانیه بین ‌آیت‌الله یزدی، آیت الله مصباح و آیت الله موحدی کرمانی در راستای همگرایی، تحکیم و وفاق اصولگرایان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسات اصولگرایان در مورد انتخاب یکی از چهره های بزرگ جریان اصولگرایی به عنوان رأس هرم وحدت این جریان بحثی صورت گرفته است یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر، چنین موضوعی مطرح نشده است.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز در عین حال تاکید کرد: جریان اصولگرایی یک حزب نیست که در مورد رأس آن تصمیمی گرفته شود، بنابراین بحث رهبری این جریان توسط یک چهره برجسته اصولگرا را دنبال نمی‌کنیم.

آیت الله موحدی کرمانی پیشتر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان گفته بود که جلسات بعدی وحدت اصولگرایان همچنان ادامه دارد و در آینده این جلسات برگزار خواهد شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *