تخفیف 50 درصدی استفاده از امکان ورزشی برای دانش آموزان

12:55 - 24 تير 1393
کد خبر: ۱۰۳۱
خبرگزار میزان: در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد که دانش آموزان از استخرهای شهر تهران با تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.

خبرگزار میزان: در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد که دانش آموزان از استخرهای شهر تهران با تخفیف 50 درصدی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، در جلسه امروز دو فوریت طرح در حمایت از اوقات فراغت دانش آموزان تهران بررسی و تصویب شد. بر این اساس دانش آموزان می توانند در 2 ماه باقی مانده از اماکن ورزشی و استخرها با تخفیف استفاده کنند.
حبیب کاشانی به عنوان مخالف این طرح گفت: از این کارهای احساسی درشورا زیاد رخ می دهد، اکنون یک ماه از فصل تابستان می گذرد و ما 24 تیرماه یادمان افتاده است که این کار را انجام دهیم.
وی ادامه داد: این برنامه اقدامی خوب برای نوجوانان است، اما در شان شورا نیست که در 2 ماه باقی مانده برای استفاده از استخر و سایر امکانات ورزشی ویژه این گروه سنی مصوبه بدهیم .استهلام بگیرید هم اکنون دانش آموزان و خانواده های شهدا و جانبازان از تخفیفات ویژه استفاده می کنند.
ابوالفضل قناعتی هم در این باره گفت: دانش آموزان را اینقدر اذیت نکنیم وقتی کارت بلیت مترو رو برای آنها در نظر گرفته ایم ولی به آنها تعلق نمی گیرد و آنها دراین زمینه به مشکل برمی خورند. دوباره با مطرح کردن موضوع استفاده از استخر برای آنها باز مشکل ایجاد می کنیم. بهتر است اول زیرساخت های این اقدام فراهم شود چراکه بسیاری از استخرها در اختیار پیمانکار است.
رحمت اله حافظی ،رئیس کمیسیون سلامت نیز در برابر درخواست اعضا برای استفاده از این امکانات برای دانشجویان و اساتید اظهار کرد: دانش آموزان در این ایام اوقات فراغت زیادی دارند و خوب است از این فضا استفاده کنند، اما اگر بخواهیم دانشجویان و اساتید نیز شامل این طرح شوند، باید برای معلمان نیز این حق را ایجاد کنیم. بنابارین بهتر است تنها برای دانش آموزان این امکان فراهم شود و محدود به 2 ماه باقی مانده از ایام تعطیلات تابستانی باشد.
معصومه آباد، دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به شهر دوستدار کودک مصوب شورای سوم، افزود: هیچ کدام از اقدامات این مصوبه اجرایی نشده، بهتر است برای تمامی سال این فضا برای کودکان و نوجوانان و دانش آموزان فراهم شود چراکه این گروه های سنی از فضای خوبی در سطح شهر برخوردار نیستند.
مجتبی شاکری هم با اشاره به اینکه بهترین استخرهای شهر تهران به پیمانکاران داده شده است، تصریح کرد: قیمت بلیت استخر 2برابر شده است و با تخفیف 50 درصدی تازه به قیمت اولیه می رسد، باید به این موضوع رسیدگی شود.
اسماعیل دوستی نیز در این باره اظهار کرد: به منظور حمایت و ایجاد انگیزه برای استفاده از امکانات تفریحی شهرداری تهران موظف است با تخفیف 50 درصدی این امکانات را در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
احمد مسجدجامعی، رئیس شورای شهر تهران به منظور پایان بخشیدن به این مباحث گفت: برای سه ماه تعطیلات تابستانی دانش اموزان در سال 94، 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شود که شامل استفاده از استخر و امکان ورزشی می شود و اعتبارات آن نیز تامین شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *