وزیر خارجه بحرین فرافکنی می‌کند

18:55 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۳۰۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک مقام آگاه در وزارت خارجه ایران اظهارات منتشر شده به نقل از وزیر خارجه بحرین را فرافکنی نسبت به اتهاماتی خواند که خود مصداق آن هستند و گفت: حضور نمایشی برخی از کشورها در ائتلاف ضد داعش این توهم را برای آنها ایجاد کرده که داعیه دار مبارزه با تروریسم هستند.

: یک مقام آگاه در وزارت خارجه ایران اظهارات منتشر شده به نقل از وزیر خارجه بحرین را فرافکنی نسبت به اتهاماتی خواند که خود مصداق آن هستند و گفت: حضور نمایشی برخی از کشورها در ائتلاف ضد داعش این توهم را برای آنها ایجاد کرده که داعیه دار مبارزه با تروریسم هستند.

به گزارش ، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به مطالب منتشره از سوی وزیر خارجه بحرین اظهار داشت: این اظهارات در حقیقت فرافکنی مقام بحرینی نسبت به اتهاماتی است که خود مصداق آن هستند و ناشی از آن است که امروزه حتی کشورهای متحد و دوست آنان نیز صراحتاً به نقش برخی از اعضاء ائتلاف دیرهنگام ضد داعش در به وجود آوردن و تقویت این گروه تروریستی اذعان دارند.

این مقام خاطرنشان کرد: حضور نمایشی برخی از کشورها در ائتلاف ضد داعش این توهم را برای این کشورها به وجود آورده است که حقیقتاً آنها داعیه دار مبارزه با تروریسم هستند و گمان می‌کنند که افکار عمومی جهانی از یاد خواهد برد که در داخل این کشورها چه مناسبات ظالمانه‌ای با کمک نیروهای اشغالگر خارجی علیه مردم کشورشان در جریان است.

وزیر خارجه بحرین با تکرار اتهامات ناروای روز گذشته وزیر خارجه عربستان، ایران را کشوری اشغالگر خواند.

لازم به ذکر است سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان روز گذشته اتهامات ناروایی را به ایران نسبت داد که با واکنش حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روبرو شد.

معاون وزیر خارجه ایران اظهارات وزیر خارجه عربستان را با فضای حاکم بر مذاکرات دیپلماتیک دو کشور در تعارض خواند و به ریاض توصیه کرد که مراقب توطئه‌های دشمنان منطقه باشد و از فرصت نقش ‌آفرینی مثبت در منطقه غافل نشود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *