واگذاری سهام به 300 هزار بازنشسته لشکری/ دارندگان سهام اجازه فروش آن را تا 3 ماه ندارند

16:25 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۲۹۴
خبرگزاری میزان: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از واگذاری سهام به 300 هزار بازنشسته خبر داد و گفت: میانگین سهام پرداختی به هر فرد بازنشسته تحت پوشش نیروهای مسلح 4 میلیون ریال است.

: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از  واگذاری سهام به 300 هزار بازنشسته خبر داد و گفت:  میانگین سهام پرداختی به هر فرد بازنشسته تحت پوشش نیروهای مسلح 4 میلیون ریال است.

سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، در باره واگذاری سهام به بازنشستگان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته میانگین سهام پرداختی به هر فرد بازنشسته تحت پوشش نیروهای مسلح 400 هزار تومان بوده که به 300 هزار بازنشسته پرداخت شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ارزش کل سهام 500 میلیارد تومان است، تصریح کرد: در حقیقت بخشی از این سهام در قالب پرداخت مطالبات ناشی از قانون خدمات کشوی به تمامی بازنشستگان اختصاص یافته و در  حال حاضر تمامی مطالبات بازنشستگان براساس قانون خدمات کشوری پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، این سهام در قالب اوراق شرکت توان آفرین به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه می شود. در حقیقت دارندگان این سهام اجازه فروش این سهام را به مدت سه ماه ندارند و بعد از این مدت سازمان نیروهای مسلح این سهام را از آن‌ها خریداری می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *