تعامل مجلس و دولت به نفع مردم است

13:47 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۲۵۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هر چه تعامل بین مجلس و دولت بیشتر شود به نفع مردم و توسعه کشور است.

: معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هر چه تعامل بین مجلس و دولت بیشتر شود به نفع مردم و توسعه کشور است.

به گزارش میزان، مجید انصاری، در پنجمین نشست با معاونین، مشاوران و مدیران کل امور مجلس دستگاه های اجرایی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وی، با تاکید بر تعامل بین دولت و مجلس افزود: باید تعامل بین قوا به حداکثر رسد چرا که به هر میزان تعامل بین دولت و مجلس بیشتر شود به نفع مردم و توسعه کشور است.

واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت مجلس، گفت: در کشورهایی که نمایندگان مجلس، نمایندگان حقیقی مردم هستند، اهمیت مجلس برای دولت بسیار است و در دولت یازدهم نیز که بنای تعامل و همکاری دارد این اهمیت مضاعف تر است.

وزیر ارتباطات پاسخگویی مناسب دولت به مجلس را برآیند تعامل خوب معاونین پارلمانی دستگاه ها با نمایندگان مجلس دانست و افزود: نتیجه تعامل مناسب معاونین پارلمانی دستگاه ها، در پیش برد سریع امور دستگاه ها خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به برنامه های بی شمار و فرصت کوتاه دولت ها ادامه داد: ما به عنوان خدمتگزار مردم فرصت کمی داریم تا به تعهدات خود نسبت به نظام و مردم عمل کنیم از این رو، باید تلاش کنیم با برقراری آرامش بین دولت و مجلس، بیشتر به اهداف خود نزدیک شویم.

واعظی در ادامه سرمایه دولت یازدهم را ایجاد همبستگی در داخل کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه گردهمائی ها و تبادل نظرات بتوان هم روابط بین دستگاه های اجرایی را با یگدیگر و هم تعامل با مجلس را مناسب کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *