عامل موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف، خدامحوری و ولایتمداری است

21:30 - 03 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۴۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - اسماعیلی گفت: عامل موفقیت بسیج در عرصه های مختلف، خدامحوری ، ولایتمداری ، معنویت و اخلاص آن است.
به گزارش به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، پنجمین نشست شورای قضایی استان تهران در سالجاری با حضور اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی برگزار شد.

اسماعیلی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی مقدس و مردمی است که به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و در ابتدا تصور نمی رفت که دارای چنین آثار و برکات ارزشمندی باشد.

وی ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف همانند حماسه هشت سال دفاع مقدس، برهه سازندگی، حوادث و رویدادهای مهم کشور با هدف حفظ آرمان های والای انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است و تا زمانی که خطر انحراف و نفوذ وجود دارد و دشمنان علیه نظام مقدس ما توطئه می کنند، وجود بسیج امری ضروری به نظر می رسد.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: عامل موفقیت این نهاد برخاسته از متن مردم، خدامحوری، ولایتمداری، معنویت و اخلاص آن بوده است. تاریخ نشان می دهد که در گوشه و کنار جهان از این نوع تشکلات مردمی فراوان ایجاد شده لکن به جهت نبودن عواملی که بدان اشاره شد، به زودی از صحنه اجتماع کنار رفتند و به هیچ وجه موفق نبوده اند.

وی تصریح کرد: ما نیز در سنگر عدالت وظیفه داریم با حفظ روحیه بسیجی و با تلاشی مضاعف نسبت به اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه گام برداریم و امید است خداوند منان روز به روز بر توفیقات بسیج بیفزاید.

در ادامه این جلسه، تعدادی از اعضاء شورا به بیان اخبار مهم حوزه مسئولیت خود پرداختند و سپس مفاد آیین نامه تشکیلات، شرح وظایف و اختیارات شورای قضایی استان که اخیراً به تصویب ریاست محترم قوه قضاییه رسیده و ابلاغ شده است، به دقت مورد بررسی قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *