تلاش مضاعف سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت و عدالت در جامعه

12:20 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۲۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خدمت در جهت احقاق حق و برپایی عدالت در جامعه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این یک نعمت بزرگ است که نیروهای مسلح برای تأمین امنیت مردم و بر پایی عدالت در جامعه تلاش می‌کند.

: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خدمت در جهت احقاق حق و برپایی عدالت در جامعه را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این یک نعمت بزرگ است که نیروهای مسلح برای تأمین امنیت مردم و بر پایی عدالت در جامعه تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی میزان به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، افزود: شما وقتی که به این مجموعه آمدید با خدای خود و مردم عهد بستید که در جهت احقاق حق آن ها کوشا باشید و این تلاش باید در تمام تصمیمات، آرا و قرارهای قضایی این سازمان جلوه گر باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار قضاوت، اذعان کرد: شما وقتی که یک کیلو میوه را وزن می کنید اگر چند گرم هم این طرف و آن طرف شود قابل تحمل است اما زمانی که طلا را وزن می کنید یک گرم کم و زیاد هم مهم است، قضاوت و برقراری عدالت همچون وزن کردن طلاست بنابراین تعییم مجازات برای افراد باید مطابق با قانون صورت بگیرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر خوش بینی نسبت به یکدیگر و پرهیز از سوء ظن نسبت به افراد تأکید کرد و تصریح کرد: خوبی یکدیگر را بخواهیم تا عنایات خداوند شامل حامل ما شود چون اگر لحظه ای خداوند توجهش را قطع کند انسان سقوط خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، خاطرنشان کرد: خدا را باید شاکر باشیم که اقدامات ما در نیروهای مسلح اثر گذار است ضمن اینکه در پی این موهبت اقدامات جدی تر و قوی تر داشته باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *