تحریم‌ها باعث اتکا به توان داخلی شد/ تمامی پروازها با همت متخصصان داخلی انجام می‌شود

12:16 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۲۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی گفت: به لطف خداوند متعال امروزه در نقطه ای هستیم که می توان گفت در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و تمامی پروازها به همت متخصصان و کارکنان فنی داخلی انجام می شود.

: فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی گفت: به لطف خداوند متعال امروزه در نقطه ای هستیم که می توان گفت در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و تمامی پروازها به همت متخصصان و کارکنان فنی داخلی انجام می شود.

به گزارش گروه سیاسی ، سرهنگ علیرضا یعقوبی احسن اظهار کرد: وظیفه آماد و پش هوایی تامین نیازمندی های گوناگون یگانها از قبیل تجهیزات ،خوراک ،پوشاک ،ترابری خودرویی و کلیه اقلامی است که در پایگاهها مورد نیاز است که باید به موقع تهیه شده و در زمان مناسب در اختیار یگانها قرار داده شود .

وی افزود: از خصوصیات بارز آماد و پشتیبانی هوایی آمادگی کامل و قابلیت انعطاف است، یعنی اینکه در شرایط مختلف بتواند پشتیبانی مداوم و مستمر از یگان ها داشته باشد.

فرمانده آماد و پشتیبانی نهاجا خاطر نشان کرد: تحریم ها باعث شد تا بزرگان و پیشکسوتان نیروی هوایی با بهره گیری از تخصص و دانش خود به فکر اتکا بر توان داخلی بیفتند و از آنجا بود که جرقه های تشکیل نهضت قطعه سازی و اصطلاحاً جهاد خود کفایی در نیروی هوایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب(مدظلله العالی) نیز در فرمایشات خود به این نکته اشاره کرده و فرموده اند «نیروی هوایی اولین نیرویی بود که جهاد خود کفایی در آن ایجاد شد.»

سرهنگ یعقوبی در پایان تصریح کرد: بحمدالله جهاد خود کفایی امروزه به عنوان یک معاونت در تمامی نیروهای ارتش مطرح و در نیروی هوایی هم پیشتاز امور تحقیق وپژوهش است و به لطف خداوند متعال امروزه در نقطه ای هستیم که می توان گفت که در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و تمامی پروازها به همت متخصصان و کارکنان فنی داخلی انجام می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *