رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نسخه جدید تلگرام با قابلیت جدیدتری ارائه می‌شود+عکس

11:21 - 03 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۱۸۸
خبرگزاری میزان - با توجه به جدیدترین اطلاعاتی که بر روی سایت اپلیکیشن پر مخاطب تلگرام قرار گرفته نسخه جدیدتر این نرم افزار با امکانات جدید و جذابی ارائه خواهد شد.
به گزارش به نقل از جام نیوز، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های گوشی‌های هوشمند بتازگی قابلیت‌های جدیدی به سرویس خود اضافه می‌کند.

چندی پیش تلگرام از ابزار جدیدی تحت عنوان Channel برای اپلیکیشن ارتباطی‌اش پرده برداشت. با استفاده از این ابزار که جایگزین بخش قدیمی Broadcast lists شده، کاربران می توانند پیام های خود را بدون محدودیت در تعداد گیرنده به جمعیت های بسیار بزرگ ارسال کنند.

تلگرام اخیرا  در آخرین پست وبلاگ خود، تعداد کاربران گروه را از 200 نفر به 1000 نفر و با تعیین چندین مدیر ارتقاء داد. یکی از موارد مهمی که در اپلیکیشن تلگرام وجود داشت، عدم امکان مدیریت گروه‌ها و محدودیت تعداد اعضای گروه بود که در نسخه جدید نرم افزار محبوب تلگرام این تعداد به 1000 نفر افزایش پیدا خواهد کرد و دیگر محدودیتی در افزایش اعضا وجود نخواهد داشت.

پیام‌رسان تلگرام پیام‌رسانی چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است.

کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) را تبادل کنند. تلگرام رسما برای اندروید و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است.

نسخه جدید تلگرام با قابلیت جدیدتری ارائه می‌شود+عکس

 کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام را دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار عرضه کردند.

 پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.

پیام تلگرام در خصوص اضافه کردن قابلیت جدید در آخرین نسخه بروزرسانی شده:



/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *