بدرقه پیرغلامان حضرت سید الشهدا(ع) با ذکر یا حسین

11:49 - 22 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۲۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مراسم بدرقه مهمانان شرکت کننده در دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حضرت سید الشهدا با حضور معاون صدای سازمان صدا و سیما در مهدیه امام حسن مجتبی برگزار شد.

: مراسم بدرقه مهمانان شرکت کننده در دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حضرت سید الشهدا با حضور معاون صدای سازمان صدا و سیما در مهدیه امام حسن مجتبی برگزار شد.


به گزارش در این مراسم که در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با حضور پیرغلامان حضرت سید الشهدا برگزار شد تعدادی از مداحان پیشکسوت به نوحه خوانی و غدیری خانی پرداختند.


به گزارش به نقل از مهر، در این مراسم صوفی معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی حضور داشت که بعد از برگزاری مراسم نوحه خوانی با اهدای شاخه گل به شکلی نمادین مهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در دوازدهمین اجلاس پیرغلامان امام حسین را بدرقه کرد.
براساس این گزارش مراسم استقبال مهمانان شرکت کننده در این اجلاس تا ساعاتی دیگر با حضور امام جمعه اهواز در فرودگاه این شهر برگزار خواهد شد.


دوازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت توسط اداره کل نغمات آیینی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 23 تا 24 مهرماه با حضور پیرغلامان اهل بیت از کشورمان و تعدادی از کشورهای دیگر در شهر اهواز برگزار می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *