آخرین مهلت ثبت نام برای پیاده روی اربعین ، ساعت 16 امروز

9:13 - 03 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۲۰۹۶
خبرگزاری میزان-‌نام نویسی از متقاضیان اعزام به کربلا در ایام اربعین از طریق سامانه سماح تنها تا ساعت 16 امروز امکان پذیر است.
آخرین مهلت ثبت نام پیاده روی کربلا در اربعین در سایت سماح؛ امروزبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، بر اساس مصوبه جلسه ستاد مرکزی ساماندهی اربعین که شنبه با حضور مقام عالی وزارت کشور در محل این وزارتخانه برگزار شد، آخرین مهلت ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح ساعت 16 امروز سوم آذرماه  اعلام شد.

بابک دین پرست، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی به میزان خبر داد: در حال حاضر تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام سایت سماح گرفته نشده است.

گفتنی است مشتاقان زیارت اربعین که تا زمان یاد شده در سامانه سماح ثبت‌نام کرده باشند، لازم است حداکثر تا ساعت 14 روز پنجشنبه پنجم آذرماه مدارک خود را به دفاتر خدمات زیارتی که در سامانه سماح انتخاب کرده اند، تحویل دهند.

نام‌نویسی مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شده است و تا زمان یاد شده ادامه خواهد داشت.

 مشتاقان زیارت اربعین در شهرهای محل سکونت خود اقدام به اخذ روادید اربعین کنند سپس راهی مرزهای کشور شوند تا میزان معطلی آنان در مرز به حداقل ممکن کاهش یابد.



توران ادینه
|
-
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
سلام از زحمات شما ممنون لطفا از نظر هزینه طوری باشد همه توان رفتن داشته باشند. ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *