ارزش سهام در بازارهای مالی اروپا کاهش یافت

15:05 - 21 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۱۷۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: بازارهای سهام اروپا روز دوشنبه با کاهش همراه شد تا جایی که شاخص سهام در فرانکفورت و پاریس تقریبا یک درصد کاهش یافت.

: بازارهای سهام اروپا روز دوشنبه با کاهش همراه شد تا جایی که شاخص سهام در فرانکفورت و پاریس تقریبا یک درصد کاهش یافت.

به گزارش میزان، شاخص سهام اف تی اس ای 100 لندن 65 صدن درصد کاهش یافت و به شش هزار و 298 ممیز 80 واحد رسید.

شاخص سهام دکس 30 فرانکفورت نیز 97 صدم درصد کاهش یافت و به هشت هزار و 703 ممیز 85 واحد رسید و شاخص سهام کک پاریس نیز با 98 صدم درصد کاهش به چهار هزار و 33 ممیز 74 واحد رسید.

مایکل هیوسون تحلیل گر ارشد بازار در موسسه سی ام سی مارکتز اعلام کرد:« اگر اوضاع در بازار سهام جهان همانند بازار اروپا رو به وخامت نمی گذاشت موسسه اعتبار سنجی استاندارد اند پور نیز پیش بینی های بهتری ارائه می داد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، موسسه استاندارد اند پور با بسته شدن بازار معاملات اروپا در روز جمعه ، چشم انداز اقتصادی فرانسه را از « با ثبات » به « منفی » را به سبب اوضاع بودجه این کشور کاهش داد.

استاندارد اند پور تخمین زد کسری بودجه فرانسه در دوره 2014 تا 2017 به چهار ممیز یک دهم درصد تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد رسید که در مقایسه با پیش بینی ماه آوریل - سه و یک دهم درصد - افزایش نشان می دهد.

موسسه اعتبار سنجی استاندارد اند پور همچنین رتبه اعتباری فرانسه را روز جمعه به سبب چشم انداز تیره رشد اقتصادی این کشور کاهش داد.

بازارهای جهان در هفته های اخیر تحت تأثیر قرار گرفتند زیرا دلالان درباره وضعیت اقتصاد جهان ابراز نگرانی می کنند و چین، ژاپن و منطقه یورو با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند . این در حالی است که روز دوشنبه بازارهای بورس در آسیا نیز با کاهش همراه شدند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *