38 ماه حبس برای رئیس مجلس فلسطین به اتهام سخنرانی

11:38 - 21 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۱۴۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مجلس فلسطین فاش کرد که دادستان رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر دادگاه "عزیز دویک" رئیس مجلس فلسطین که به اتهام سخنرانی اعتراض آمیز علیه سیاست صهیونیست ها در الخلیل بازداشت موقت شده 38 ماه حبس درخواست کرده است.

: نماینده مجلس فلسطین فاش کرد که دادستان رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر دادگاه   "عزیز دویک" رئیس مجلس فلسطین که به اتهام سخنرانی اعتراض آمیز علیه سیاست صهیونیست ها در الخلیل بازداشت موقت شده 38 ماه حبس درخواست کرده است.
به گزارش به نقل از منابع خبری فلسطینی، خلیل ربعی نماینده شهر الخلیل در مجلس فلسطین که اخیرا از زندان های صهیونیستی آزاد شده از تصمیم دادستان صهیونیستی برای صدور حکم 38 ماه حبس برای دویک خبر داد.
ربعی تصریح کرد که "دویک" کهولت سن دارد و از چندین بیماری از جمله فشار خون بالا رنج می برد و به طور مداوم دارو مصرف می کند.

وی همچنین اظهار داشت که بسیاری از نمایندگان اسیر فلسطینی از بیماری های مزمن رنج می برند و دشمن صهیونیستی تعاملی غیر اخلاقی و به دور از انسانیت با آن ها دارد.
وی اشاره کرد که نمایندگان فلسطینی بدون هیچ اتهامی در زندان های صهیونیستی اسیر هستند و بارها به آن ها اعلام شده که بی گناه هستند اما شرایط اینگونه اقتضا می کند که فعلا در اسارت باشند.
این نماینده مجلس فلسطین تاکید کرد که آزادی نمایندگان اسیر و پایان دادن به سیاست بازداشت خودسرانه فلسطینیان باید یکی از خواسته های هیات مذاکره کننده فلسطین در قاهره باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *