مسعود ده نمکی: خوشحال میشوم که بتوانید با اس.ام.اس فیلم بسازید و 7 میلیارد بفروشد!

11:30 - 21 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۱۴۳
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مسعود ده نمکی گفت: من هم از اینکه شما بتوانید با اس.ام.اس فیلمی بسازید که 7-8 میلیارد بفروشد خوشحال می شوم.

: مسعود ده نمکی گفت: من هم از اینکه شما بتوانید با اس.ام.اس فیلمی بسازید که 7-8 میلیارد بفروشد خوشحال می شوم.

به گزارش مسعود ده نمکی شب قبل میهمان علی ضیا در برنامه بعضیا بود و صحبت های جالبی درباره گذشته اش و وضعیت فعلی سینمای ایران داشت. گزیده "کافه سینما" از این صحبت ها را در ادامه بخوانید.


-دهه 60 ما جلوی یکی از خطبای جمعه اعتراض کردیم در رابطه وزیر فرهنگی کشور و اجرا نشدن وصیت نامه امام اما هزینه هایی داشت و یک هفته بخاطرش از ما پذیرایی کردند.


-شاید یک جاهایی هم عصبانی شدن من اشتباه بوده اما واکنشی بوده به ناعدالتی ها.


- حرف من در مورد آدم برفی این بود که گفتم از عواطف مردم داشت سوء استفاده می شد. سازندگان "آدم برفی" مجوز زن پوشی از مراجع داشتند و اعلام نکردند تا فروششان بالا برود. اما ما از خیلی از پشت صحنه ها خبر داشتیم.


- من نشریه داشتم و اعتراض بجه ها را در نشریه منعکس می کردم و معمولا کسی که در نشریه اش چیزهایی منتشر می شود نمود بیرونی پیدا می کند و خیلی چیزها به اسم او تمام می شود.


-مسئولان نسل بچه های جنگ را تا جایی تحمل می کنند که به بدحجاب ها گیر بدهند و خوشحال هم می شوند که این اتفاق بیفتد و مردم با مردم درگیر بشوند. اما اگر اینها با هم یکی بشوند و بروند سراغ مسئولین تحمل نمی شوند و اگر درباره اشرافی گری ها سوال کنند مشکل ایجاد می شود.

- آقای ضرغامی آن موقع معاونت سینمایی ارشاد بود و مدیر مسئول روزنامه سلام معترض بود که حزب الهی ها چرا فقط علیه وزارت خانه هایی که کارگزارانی ها اداره می کنند تظاهرات می کنند و بچه ها را قانع کرد که در مقابل وزارت ارشاد که آقای میرسلیم وزیرش بود تظاهرت کنند. این تجمع برگزار شد و دوباره تیتر یک روزنامه سلام علیه همین بچه ها بود. متاسفانه بچه حزب الهی ها گاهی در دام سیاستمدارها می افتادند.

- پدرم ارتشی بود و یک خانه داشتیم که پدرم با هر حقوقش یک ردیف آجر روی خانه می چید و همینطور خانه مان دو طبقه شد و من از همان زمان بچگی گاهی صبح ها و گاهی ظهر ها در نانوایی کار میکردم.

-داداشم در بچگی پرسپولیسی بود و من مجبور بودم آبی باشم اما الآن این دو تیم را کنار هم می خواهم و تمایلی به هیچکدام ندارم.

-در مقابل انتقاد علی ضیا که اخراجی ها با مجموعه ای از جوک های اس ام اسی آن زمان ساخته شده: من هم از اینکه شما با اس ام اس فیلم بسازی 7-8 میلیارد بفروشد خوشحال می شوم.


-در واکنش به شکسته شدن رکورد شهر موش ها: رکورد اخراجی ها با 4-5 میلیون مخاطب با فروش 20 میلیارد شکسته می شود. برای اینکه سینمای ما نفتی نباشد باید مدام این فروش ها بیشتر و این رکوردها دایم شکسته شوند. هر چند متاسفانه برخی اگر فیلم ما بفروشد ناراحت می شوند و اگر فیلم همفکرانشان بفروشد خوشحال می شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *