انتصابات جدید در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

17:04 - 20 مهر 1393
کد خبر: ۱۰۱۲۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل « دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی»، « دفتر تشکیلات و بهبود روشها» و « امور اسناد و سردفتران» این سازمان منصوب شدند.

: : طی احکام جداگانه ای از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل « دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی»، « دفتر تشکیلات و بهبود روشها» و « امور اسناد و سردفتران» این سازمان منصوب شدند.

به گزارش ، تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورطی احکام جداگانه ای  مدیران کل « دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی»، « دفتر تشکیلات و بهبود روشها» و « امور اسناد و سردفتران» این سازمان منصوب شدند.

بر اساس این احکام، "مسعود علی مقدس" به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت و بازرسی عملکرد، "وحید اکبری" به عنوان مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روشها و "محسن مرادی" به عنوان مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت منصوب شدند.

در احکام صادره از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به اهمیت سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و استفاده موثر از منابع و امکانات، همچنین بر اهتمام ویژه در ارتقاء سلامت اداری، تعامل نظام مند و موثر با سایر بخش های سازمان و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به آنان تاکید شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *