متهم نفتی در سال 88 نقدینگی به مبلغ 200 میلیارد تومان نداشته است

12:57 - 30 آبان 1394
کد خبر: ۱۰۰۹۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - بازپرس پرونده بابک زنجانی در خصوص ادعای متهم نفتی در جلسه یازدهم رسیدگی به این پرونده، با ارسال نامه‌ای به دادگاه توضیحاتی را ارائه کرد.
متهم نفتی در سال 88 نقدینگی به مبلغ 200 میلیارد نداشته استبه گزارش ، بابک زنجانی در یازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی مدعی شده بود که آشنایی من با بازپرس پرونده به خیلی قبل ترها برمی‌گردد چرا که سال 87 یک اتفاقی بین ما افتاد که من 200 میلیارد تومان پول جابه‌جا کردم و  بازپرس گفته بود باید با پرداخت این پول حسابشان را ببندم.

بازپرس پرونده، امروز و در جریان برگزاری دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی با ارسال نامه‌ای به دادگاه از این ادعای بابک زنجانی پرده برداشت و ضمن تکذیب آن گفت: متهم در سال 87 پرونده در دادسرا پرونده داشته است. نامبرده برای شرکتی زیر مجموعه ناجا 200 میلیارد تومان سفته صادر کرده و از آنجایی که ادعاهایش دروغ بود از تامین این مبلغ عاجر می‌شود.

بازپرس پرونده در این نامه توضیح داد: بنابراین ناجا به دادسرا اعلام شکایت می‌کند و در تیرماه سال 88 موضوع پیگیری و گزارش هایی نیز ارسال شد و چون متهم در تبریز بود با نیابت قضایی دستگیرشده و به زندان این شهر می‌رود و اصل سفته‌ها توسط بانک به ناجا مستردد می‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین نامبرده اصلا به تهران اعزام نشده بود و به هیچ عنوان در سال 88 نقدینگی به مبلغ 200 میلیارد تومان نداشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *